bij uitloggen acount weg :-/

Pagina: 1
Acties:
  • 1.079 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachbloempje
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-12-2024
Mijn vraag
.Ik ben net 2 weken bezig met pokemon go en was lekker op gang, level 13 en begon het een beetje te snappen (ik vind het vooral leuk tot nu toe om pokemons toe te voegen. Vanochtend lukte het inloggen maar niet dus ik denk ik sign helemaal out. Toen ik hem weer opstarte was ik weer level 1 :( Niet echt een hele ramp want ik weet nu een beetje wat ik doe en begon meteen 'nieuwe' pokemons te vangen die ik nog niet had gezien (ben nu kennelijk ook met een andere pokemon begonnen misschien dat dat er mee te maken heeft) maar mijn vraag is of iemand dit al eens heeft mee gemaakt! Er was geen update in het spel..

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Speel op een samsung galaxy S5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben weer eens uitgelogd maar nu start hij wel op waar ik ben gebleven.
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zei Niantic toen je hen contacteerde hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachbloempje
Hoe kan ik die bereiken? Gebeurde vanochtend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt bijvoorbeeld gaan [google=niantic support] of gaan [google=pokemon go support]? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

bachbloempje schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:32:
Mijn vraag
.Ik ben net 2 weken bezig met pokemon go en was lekker op gang, level 13 en begon het een beetje te snappen (ik vind het vooral leuk tot nu toe om pokemons toe te voegen. Vanochtend lukte het inloggen maar niet dus ik denk ik sign helemaal out. Toen ik hem weer opstarte was ik weer level 1 :( Niet echt een hele ramp want ik weet nu een beetje wat ik doe en begon meteen 'nieuwe' pokemons te vangen die ik nog niet had gezien (ben nu kennelijk ook met een andere pokemon begonnen misschien dat dat er mee te maken heeft) maar mijn vraag is of iemand dit al eens heeft mee gemaakt! Er was geen update in het spel..

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Speel op een samsung galaxy S5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben weer eens uitgelogd maar nu start hij wel op waar ik ben gebleven.
...
Waarschijnlijk gebruik je een google acocunt dus je kan het volgende even proberen.

Als je de login via google indrukt en je krijgt het scherm waar je toestemming moet geven controleer dan even in de recherbovenhoek van je scherm of je ingelogd bent met het JUISTE google account. Kans zit er dik in dat je via het verkeerde account ingelogd bent.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachbloempje
ShadowBumble schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:45:
[...]

Waarschijnlijk gebruik je een google acocunt dus je kan het volgende even proberen.

Als je de login via google indrukt en je krijgt het scherm waar je toestemming moet geven controleer dan even in de recherbovenhoek van je scherm of je ingelogd bent met het JUISTE google account. Kans zit er dik in dat je via het verkeerde account ingelogd bent.
Yes, dat was het :) betekent dus dat ik nu op 2 accounts kan spelen?! Ik ving wel leuke op de nieuwe en ik weet nu dat ik mijn stardust moet bewaren ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

bachbloempje schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Yes, dat was het :) betekent dus dat ik nu op 2 accounts kan spelen?! Ik ving wel leuke op de nieuwe en ik weet nu dat ik mijn stardust moet bewaren ;-)
Dat zou kunnen, immers lv13 ben je zo weer ;) Kortom dat is jouw keus. Veel plezier weer !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachbloempje
ShadowBumble schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Dat zou kunnen, immers lv13 ben je zo weer ;) Kortom dat is jouw keus. Veel plezier weer !
Ik zie nu dat ik level 10 was maar ik had al 49 orginele pokemon ;) en al wat eieren uitgebroed , maar denk dat ik toch overnieuw begin ! Mijn dankallemaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Opgelost, dus ik gooi hem dicht. Dit is het verkeerde subforum voor problemen en vragen en je had het zelf ook ff kunnen Googlen of de vraag kunnen stellen in het Pokemon Go-topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.