Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestellen bij Dell

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een kleine vraag. Als het hier niet thuishoort, excuus.

Is het mogelijk om bij Dell in Nederland te bestellen en om het af te laten leveren op een adres in het buitenland (wel Europa)?
Ik woon namelijk in Finland, waar de toetsenborden anders zijn. Ik zou dus graag een Dell met US international keyboard willen.

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-08-2016 11:00)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:47:
Hallo,

Is het mogelijk om bij Dell in Nederland te bestellen en om het af te laten leveren op een adres in het buitenland (wel Europa)?
Ik woon namelijk in Finland, waar de toetsenborden anders zijn. Ik zou dus graag een Dell met US international keyboard willen.

Alvast bedankt.
Dit is niet mogelijk. Ik werk veel met Dell en werk in een IT functie met verantwoordelijkheid voor Europa. Dell mag elkaar niet beconcurreren in verschillende landen. Ze mogen niet over de grens leveren.

Al zie je het misschien op de website niet staan, ze kunnen in andere landen wel configuraties met andere keyboards leveren. Misschien is het verstandig om even contact met Dell op te nemen. Ik heb natuurlijk meer met de zakelijke kant te maken, maar ik kan elke configuratie (andere power cable en ander toetsenbord) kiezen in elk land, zolang we maar in het land zelf bestellen.

Alle reacties

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Prima vraag voor de Dell klantenservice lijkt mij?

Acties:
  • Beste antwoord

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:47:
Hallo,

Alvast bedankt.
Dit is niet mogelijk. Ik werk veel met Dell en werk in een IT functie met verantwoordelijkheid voor Europa. Dell mag elkaar niet beconcurreren in verschillende landen. Ze mogen niet over de grens leveren.

Al zie je het misschien op de website niet staan, ze kunnen in andere landen wel configuraties met andere keyboards leveren. Misschien is het verstandig om even contact met Dell op te nemen. Ik heb natuurlijk meer met de zakelijke kant te maken, maar ik kan elke configuratie (andere power cable en ander toetsenbord) kiezen in elk land, zolang we maar in het land zelf bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
CCJJVV schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:54:
Prima vraag voor de Dell klantenservice lijkt mij?
Helaas niet op de zondag. Ik heb er aardige haast mee, vandaar dat ik de vraag hier stel.

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Bedankt voor uw snelle antwoord! Ik neem dan maar contact op met Dell Finland.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:51

DukeBox

loves wheat smoothies

Dell groot zakelijk kan overigens wel (zolang het ook uit de zakelijke lijn is) maar ik maak uit je bericht op dat je consument bent.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:06:
Dell groot zakelijk kan overigens wel (zolang het ook uit de zakelijke lijn is) maar ik maak uit je bericht op dat je consument bent.
Stel ik ken iemand met een bedrijf, kan ik dan uit de zakelijke lijn bestellen? Of werkt dat niet zo?

Verwijderd

Topicstarter
Is er niet toevallig ergens een winkel in Nederland waar ze Dell laptops verkopen? Morgen is mijn laatste dag hier in Nederland, dus zou nog ergens naartoe kunnen rijden.

Ik ben specifiek op zoek naar de Dell 15 5000 2-in-1 voor 849 euro.

• TimKras
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11 16:10
Of je koopt een Dell in Finland en koopt een toetsenbord naar smaak en plug die in?

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:12:
Is er niet toevallig ergens een winkel in Nederland waar ze Dell laptops verkopen? Morgen is mijn laatste dag hier in Nederland, dus zou nog ergens naartoe kunnen rijden.

Ik ben specifiek op zoek naar de Dell 15 5000 2-in-1 voor 849 euro.
Hmm stomme vraag (ook niet helemaal relevant) maar waarom perse in NL kopen? Is het in Finland een stuk duurder vergeleken hier of is de laptop die jij wilt helemaal niet beschikbaar in Finland?

Verwijderd

Topicstarter
TimKras schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:13:
Of je koopt een Dell in Finland en koopt een toetsenbord naar smaak en plug die in?
Als je een los keyboard bedoelt: Dan is het idee van een laptop een beetje weg voor mij.

Verwijderd

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

Hmm stomme vraag (ook niet helemaal relevant) maar waarom perse in NL kopen? Is het in Finland een stuk duurder vergeleken hier of is de laptop die jij wilt helemaal niet beschikbaar in Finland?
Omdat ik op de Dell site van Finland überhaupt niet kan bestellen. Ze geven dan aan dat ik naar een winkel kan gaan. Daarnaast heeft Dell hier nu een mooie aanbieding en met de juiste toetsenbord layout. En inderdaad is over het algemeen alles een aardig stukje duurder.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:09:
Stel ik ken iemand met een bedrijf, kan ik dan uit de zakelijke lijn bestellen? Of werkt dat niet zo?
Je kan particulier ook bestellen uit de zakelijke lijn. Alleen sturen naar een ander land kan niet.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Je kan particulier ook bestellen uit de zakelijke lijn. Alleen sturen naar een ander land kan niet.
Aha. Ik ben nu aan het overwegen de laptop gewoon te laten verzenden door familie die hier woont. Denk dat het uiteindelijk dus wel gaat lukken!

Bedankt voor jullie snelle reactie in ieder geval!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Bellen is soms veel handiger. Als je aangeeft dat je US international wilt is dat geen probleem. Als je dan ook nog meld dat je nu een dag achterloopt omdat je niet online kon bestellen kunnen ze vaak nog prioriteit aangeven ook. Ook het prijsverschil tussen NL en FI moet geen probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:47:
Bellen is soms veel handiger. Als je aangeeft dat je US international wilt is dat geen probleem. Als je dan ook nog meld dat je nu een dag achterloopt omdat je niet online kon bestellen kunnen ze vaak nog prioriteit aangeven ook. Ook het prijsverschil tussen NL en FI moet geen probleem zijn.
Bedoel je dan dat Dell Finland bellen handiger is?
Ik heb namelijk net Dell Nederland geprobeerd te bellen, aangezien ik zo'n vip code wil, blijkt dat ze helemaal geen sales afdeling meer hebben... Kan daar dus niet terecht met vragen over producten die ze verkopen. Lekker handig...

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

http://www.dell.com/learn...therlands?c=nl&l=nl&s=bsd

[ Voor 80% gewijzigd door DukeBox op 15-08-2016 11:11 ]

Pagina: 1