Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:07
Ik zoek een?
Powerbank, eisen:
  • ingebouwde usb c kabel
  • max afmetingen 140 x 70 x 15 mm
  • +5.000 capaciteit
Deze eisen zijn fixed omdat ik de powerbank vaak mee neem in mijn broek. Een losse USB kabel is dan geen optie.

Wat is je budget?
€50,- of zo.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn Xiaomi Mi4c te laden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een Anker Slim (6.000 mAh usb 2.1).
Ingebouwde kabel, formaat gelijk aan telefoon en mooie capaciteit.

Ik kan enkel de Intenso Slim Powerbank S10000 vinden, maar die heeft USB2.1. Zijn er opties met USB C?

EDITED thnx 2 Mavamaarten

[ Voor 8% gewijzigd door Card Nox op 08-09-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 19:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

De Intenso Slim heeft op de productfoto staan "Built-in MicroUSB cable", dus ik zou er niet te hard van uitgaan dat het USB-C betreft.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Niemand een suggestie? Zit nog altijd zonder.

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Xiaomi heeft er een. Uit china te bestellen voor tegen de 30€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heeft geen ingebouwde USB kabel helaas.
nichan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:05:
Xiaomi heeft er een. Uit china te bestellen voor tegen de 30€
Heb je een linkje of bedoelde je bovenstaande?

[ Voor 35% gewijzigd door Card Nox op 07-09-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Card Nox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:46:
[...]

[...]

Heb je een linkje of bedoelde je bovenstaande?
Ja die bovenstaande bedoel ik. Met ingebouwde kabel bestaat volgesn mij niet. Hoezo zoek je die eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:52
Ik denk dat het nog te vroeg is, je kunt misschien een verloopstukje voor je huidige powerbank meenemen?
Bijvoorbeeld:
https://www.amazon.com/Te...ed-Standard/dp/B0151RKYBG

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Card Nox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:46:
Ik verwacht dat zoiets gewoon niet bestaat, aangezien het heel erg veel ruimte in neemt en het niet goed is voor de kabels om ze op te bergen in een compacte ruimte.

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Zelf heb ik een anker powerbank, ze worden geleverd in een klein stoffen zakje, waar je makkelijk een korte kabel bij kunt stoppen (al weet ik niet zeker of de kabel standaard bijgeleverd wordt). Daar bewaar ik mijn powerbank ook altijd in, samen met een 25 cm kabeltje.

De powerbanks van Anker zijn erg goed, zo ondersteunen ze ook diverse quick charge protocollen. Wel raad ik je aan om direct een goede lader mee te bestellen. Dan haal je het meeste uit je powerbank. Zelf heb ik een 4 poorts lader op de slaapkamer liggen, om zo 's nachts de telefoon, powerbank en tablet op te laden.

• Card Nox
nichan schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:31:
[...]
Ja die bovenstaande bedoel ik. Met ingebouwde kabel bestaat volgesn mij niet. Hoezo zoek je die eigenlijk?
Werkt ideaal. Heb lader vaak los in mijn zak en nooit ge-emmer met een kabel.
swhnld schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:04:
Ik denk dat het nog te vroeg is, je kunt misschien een verloopstukje voor je huidige powerbank meenemen?
Bijvoorbeeld:
https://www.amazon.com/Te...ed-Standard/dp/B0151RKYBG
Zo'n verloop stukje gebruik ik momenteel icm mijn Anker Slim 2. Werkt opzich ook wel, maar er komt een dag dat ik m kwijt ben of gewoonweg ben vergeten.
rens-br schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:15:
[...]
Ik verwacht dat zoiets gewoon niet bestaat, aangezien het heel erg veel ruimte in neemt en het niet goed is voor de kabels om ze op te bergen in een compacte ruimte.
Zoals hierboven al gezegd gebruik ik nu onderstaande. Zou echt niet meer met losse kabel willen.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71YCoY1D9xL._SX425_.jpg
Iooryz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:25:
Zelf heb ik een anker powerbank, ze worden geleverd in een klein stoffen zakje, waar je makkelijk een korte kabel bij kunt stoppen (al weet ik niet zeker of de kabel standaard bijgeleverd wordt). Daar bewaar ik mijn powerbank ook altijd in, samen met een 25 cm kabeltje.

De powerbanks van Anker zijn erg goed, zo ondersteunen ze ook diverse quick charge protocollen. Wel raad ik je aan om direct een goede lader mee te bestellen. Dan haal je het meeste uit je powerbank. Zelf heb ik een 4 poorts lader op de slaapkamer liggen, om zo 's nachts de telefoon, powerbank en tablet op te laden.
Ik heb de meest standaard laders 5V/1A en die krijgen hem wel vol (duurt wel even). Verder laad ik mijn telefoon nooit 's nachts op.
Ik heb verder ook erg tevreden over mijn Anker, top dingetje!

[ Voor 7% gewijzigd door Card Nox op 08-09-2016 14:13 ]

Pagina: 1