Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, broekzak belletjes, ok die kan ik begrijpen. Maar broekzak hard resets niet!

Dat is dus gebeurd blijkbaar. 10x verkeerd wachtwoord en resetten maar. Ik dacht dat hij per ongeluk aan het updaten was, dus zonder aandacht door het update/reset menu gesjeest.

Nu alles kwijt, 1000 zakelijke contacten en 100-den foto's. Is dit nog ergens terug te halen op mijn toestel? WhatsApp en via G-mail is gedeeltelijk wat gelukt. Hoor graag bedankt!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een backup? (Misschien door Google Foto's perongeluk op automatisch foto's synchroniseren te zetten en je contacten perongeluk te synchroniseren of op te slaan in Google Contacten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Je contacten niet toevallig opgeslagen op je google-account, mits je die gebruikt hebt natuurlijk? Want dan staan je contacten gewoon nog daarin. Log in bij gmail (ook als je gmail niet gebruikt hebt) en check daar je contacten. Voor je foto's zou je even je SD-kaart moeten checken. Misschien dat daar nog wat opstaat, maar anders vrees ik het ergste.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zie je bij http://google.com/contacts ook niets meer staan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
meestal maakt google automatisch een back up mits je dat heb uitgevinkt of uitgezet hebt. als je niet op een andere manier een back up hebt gemaakt ben je de boel dus kwijt. daarom maak ik altijd eens in de maand een back up om dit te voorkomen.