Toon posts:

Ik kom mijn eigen map niet in.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een oude schijf liggen en heb toegang tot de bestanden dmv een dock. Maar nu kan ik niet bij bepaalde mappen. Op het desktop stond een map met installatiebestanden die ik nu nodig heb, maar ik krijg "U hebt geen toegang tot deze map"

Hoe kan ik hier toch in komen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-08-2016 03:21)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Start met een live cd met Linux op (of live USB) en je kan overal bij.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Joh.. Besturingsysteem comp met dock. Besturing comp waar de schijf in zat?

En zoek op *.exe of *setup*.exe op de partitie(s) in het dock. Of kijk in de shortcurts eigenschappen in die desktop folder naar het toen verwijzende pad.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een hdd uit een oude pc. Ik connect hem nu met een nieuwe pc. Blijkbaar zorgt windows ervoor dat je niet in usermappen kan als je niet gemachtigd bent. Maar hoe machtig ik mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De machtigingen resetten. Rechtermuistoets op map en eigenschappen. Maar dat zijn toch gewoon zoektermen die je zelf eerst in Google kunt gooien. Het algemeen beleid #quickstart is niet voor niets geschreven, doe er je voordeel mee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
Dit heeft weinig met BV te maken >> MOVE naar WOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar zo simpel..

Ik krijg: Fout bij het toepassen van beveiliging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf gaat zoeken voordat je hier een topic gaat openen, hlaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis onder andere het volgende:
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand mij een vraag stelt dan geef ik gewoon antwoord om diegene te helpen. Als ik verduidelijking wil vraag ik door. Hoe onhandig is het om een heel boekwerk te typen over wat ik allemaal wel niet gedaan heb om tot het punt te komen dat ik het topic start?

Ik start het topic toch niet voor niets?
Voor iemand die ervaring heeft met dit soort dingen is het een fluitje van een cent om antwoord te geven of door te vragen

Ik kom gvd maar niet in die desktopmap. Had ik het toentertijd maar ergens anders opgeslagen :F

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2016 03:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
offtopic:
Als je vertelt wat je al geprobeert hebt, dan help je ons jou te helpen. Nu weten we niet (goed) wat je probleem precies is, zoals je al ziet in de reactie van gambieter. Hij geeft een suggestie, maar kennelijk had je dat al geprobeerd. Had hij geweten wat je geprobeerd had, had hij een andere suggestie kunnen geven. Daarmee zou, in theorie, je probleem nu al opgelost kunnen zijn.

Ontopic: Ben je ingelogd met adminrechten?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Start met een live cd met Linux op (of live USB) en je kan overal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ingelogd met admin rechten van de nieuwe pc.

Dat van die live usb klinkt als de oplossing. Ik ga het proberen.
Pagina: 1