Verwijderd
Mijne draait 1650 11x150 koste wel wat moeite om hem zo ver te krijgen, maar uit eindelijk toch stabiel gekregen
Verwijderd
of 12 x 140 ofzo?
Maar verder wel een leuke score.
lol !Op woensdag 27 juni 2001 13:13 schreef bastard het volgende:
Ach, je ben gijl op sandra
Zeg dat dan
Ik dacht dat het je om de MegaHertzen ging
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
nee gewoon alles voluit, multiplier omhoog EN de fsb omhoog.....wat kost zoon 1400 nou helemaalOp woensdag 27 juni 2001 14:02 schreef HaaZie het volgende:
ik denk dat je de multiplier beter wat hoger kan zetten en de FSB ietsjes lager
Verwijderd
Ik heb er zaterdag 470 gulden voor betaaldOp woensdag 27 juni 2001 14:29 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
nee gewoon alles voluit, multiplier omhoog EN de fsb omhoog.....wat kost zoon 1400 nou helemaal
Die gozer gaf een meier teveel terug
BTW wat voor koelers gebruiken jullie
Verwijderd
Verwijderd
Met de juiste tooltjes kan ik na een aantal uur al zeggen of hij stabiel is
En trouwens jij moet niks zeggen want je hebt niet eens een CPU
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Triest figuur....... zit hier zwaar te pochen over 1607 MHz, maar dan kan hij nog geen 153 MHz aan........ pff.......Op woensdag 27 juni 2001 12:51 schreef FireTiger het volgende:
Kut ik zie nu de beeld vervagen en allerlei kleuren krijgen. Ik heb denk ik de AGP bus te hoog hebt gezet
. Nu moet ik mijn 153 FSB verlagen
Probeer eens met wpcrset de agp divider op 1/2 te zetten, en als dat werkt, bak dan een nieuwe BIOS met die data erin... flash die en je zou van je problemen afzijn
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Verwijderd
Hee Hitman, koop es een goed toetsenbord, een waarvan die knop tussen de , en de / niet steeds blijft hangen.Triest figuur....... zit hier zwaar te pochen over 1607 MHz, maar dan kan hij nog geen 153 MHz aan........ pff.......
Ehh, je bedoeld niet de AGP devider op 1/3 zetten. Standaard is hij namelijk al 1/2.Probeer eens met wpcrset de agp divider op 1/2 te zetten, en als dat werkt, bak dan een nieuwe BIOS met die data erin... flash die en je zou van je problemen afzijn.
Alpha 6035 @7voltOp woensdag 27 juni 2001 15:15 schreef SteAlthmAn het volgende:
Ja mooie score, wat voor koeler
Cpu stressed 49 cOp woensdag 27 juni 2001 15:07 schreef bastard het volgende:
Op naar multiplier 11.
Ben wel benieuwd. Wat zijn je temps. eigenlijk?
Mobo temp 27 c
kewl, zet jij stroom op je heatsink?Op woensdag 27 juni 2001 15:56 schreef FireTiger het volgende:
[..]
Alpha 6035 @7volt
Maarruh, wat ik dus bedoel is dat een Alpha alleen de heatsink is... wat voor fan zit erop?

je comp gaat zeker wel als een trein nu?
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Een delta fan @ 7 voltOp woensdag 27 juni 2001 16:06 schreef BrZ het volgende:
[..]
kewl, zet jij stroom op je heatsink?
Maarruh, wat ik dus bedoel is dat een Alpha alleen de heatsink is... wat voor fan zit erop?
Uhm je kon merken dat hij een mobo heeft met KT133A chipset en die doen dat dusOp woensdag 27 juni 2001 16:10 schreef TGEN het volgende:
bastard, standaard is 66MHz = 2/3*100MHz. Ik weet niet welk mobo ie heeft, en kan us ook niet ruiken dat hij een mobo heeft wat bij een FSB van 133MHz de AGP divider verandert naar 1/2. Als dat wel gebeurd, moet ie em idd naar 1/3 zetten.
TGEN
Hoe moet ik dat doen ?? Nogmaals ik heb een Abit Kt7a en ik wil mijn agp divider op 1/3 zetten.Op woensdag 27 juni 2001 16:10 schreef TGEN het volgende:
bastard, standaard is 66MHz = 2/3*100MHz. Ik weet niet welk mobo ie heeft, en kan us ook niet ruiken dat hij een mobo heeft wat bij een FSB van 133MHz de AGP divider verandert naar 1/2. Als dat wel gebeurd, moet ie em idd naar 1/3 zetten.
TGEN
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Kan niet, simpel...Op woensdag 27 juni 2001 16:12 schreef FireTiger het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen ?? Nogmaals ik heb een Abit Kt7a en ik wil mijn agp divider op 1/3 zetten.
laagste is echt die 1/2
Hartstikke bedankt man ! Ik hoop dat het mij luktOp woensdag 27 juni 2001 16:16 schreef TGEN het volgende:
pak wpcrset van www.h-oda.com, en de .pcr voor de VIA Apollo pro, ga dan op zoek naar de setting voor agp divider (ligt rond de 70ste byte?). verander die, en laat je pc een paar dagen zo draaien (rebooten zorgt ervoor dat de setting weer gereset word, het is een software oplossing). Als iean wel stabiel werkt, pak dan een bios image en verander diezelfde byte naar de waarde waarin je em veranderde. Hex-editor aangeraden, kan je de juiste byte wat makkelijker vinden. Flash vervolgens die BIOS naar je rom, en reboot.
TGEN
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly
I see dead pixels...
Op woensdag 27 juni 2001 17:02 had TGEN het volgende in zijn sig staan:
Mensen die janken om verloren posts zijn zielig en HlpDsK wannabees.
lekker belangrijkOp woensdag 27 juni 2001 12:48 schreef FireTiger het volgende:
Ik heb gisteren mijn AHYJA 1400 mhz processor gekregen . Hij draait nu op 153x10.5=1607 MHZ !!!!!
patser
I love watercooling
http://firetiger.0catch.com/wpc.jpg
aack, waarom heb ik geen zin om de faq te lezen hoe plaatjes te posten
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Verwijderd
Straks is je BIOS verneukt en moet je weer een topic openen hoe het gerepareerd moet worden
Op de KT7 valt met dat proggie toch niet zoveel uit te halen. De meeste dingen zijn al in de BIOS aanwezig.
Stja en die AGP devider kan denk ik niet op 1/3
Bovendien, stel dat het je lukt. En je krijgt je FSB op 160. dan heb je een AGP snelheid van 160/3=53,3 Dat schiet ook niet echt op dan.
(anyway met mij is het wel ok, met u ook?)
Yes je hebt gelijk het lukt niet op 1/3Op woensdag 27 juni 2001 18:47 schreef bastard het volgende:
Hee maar FireTiger, ff serieus. Als je er niet zoveel verstand van hebt, kun je beter niet te veel met Wpcredit kutten.
Straks is je BIOS verneukt en moet je weer een topic openen hoe het gerepareerd moet worden
Op de KT7 valt met dat proggie toch niet zoveel uit te halen. De meeste dingen zijn al in de BIOS aanwezig.
Stja en die AGP devider kan denk ik niet op 1/3
Bovendien, stel dat het je lukt. En je krijgt je FSB op 160. dan heb je een AGP snelheid van 160/3=53,3 Dat schiet ook niet echt op dan.
Op woensdag 27 juni 2001 18:05 schreef wipe-out het volgende:
[..]
![]()
LOL
![]()
Op woensdag 27 juni 2001 18:05 schreef wipe-out het volgende:
[..]
reageer dan ook niet
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
ej hennie btw
Maar het gaat idd niet werken, jammer genoeg... solderen is de enigste oplossing, alleen kan ik je daar niet bij helpen.Wel fijn dat-ie stabiel loopt
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly