Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdbnl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Hoi,

Ik ben een paar maanden in het bezit van een One Plus 3. Prima telefoon maakt gebruik van de nieuwe versie van Android geloof ik. Tot zover geen problemen mee gehad.

Alleen vandaag zit ik met het probleem dat ik een hoge ping aangegeven krijg. Dit zie ik op TS3 client geconnect aan een Nederlandse server.

Het is wel eens vaker voorgekomen, als ik dan de wifi op mijn telefoon uitzet zodat deze niet meer gelinkt is aan het netwerk (waar mijn desktop dus ook aan zit) dat de ping dan gewoon weer naar normaal gaat. Maar zodra de wifi weer aangaat zit mijn ping weer van 600-1000.

Nu heb ik dit vaker gehad en na een paar uur ofzo kan het best weer gaan. Maar ik vraag me af waar dit aan kan liggen. Niks is aan het updaten of downloaden op mijn telefoon. Dropbox update nu niet (dit is voorheen een probleem geweest van de hoge ping).

Ik vraag me dus af of het mogelijk is om te zien of er geheime downloads op de achtergrond plaatsvinden?

Alvast bedankt voor het lezen.
Met vriendelijke groeten,
Stefan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan aan het wifi-icoontje zien of het toestel aan het downloaden is of niet. :) Anders eventueel wat logging aanzetten op de router, als je het niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Hoe is je PC verbonden? Ook via wifi?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+