De huidige PC heb ik een klein jaartje terug in elkaar geknutseld en wil ik nu dus upgraden. Denk ik. Eerder overwoog ik voor een PS4 te gaan en dat overweeg ik nog steeds een beetje, maar ik gok dat upgraden gunstiger is?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er zo nu en dan ff op kunnen gamen. Denk daarbij aan dingen als de nieuwe Fifa, Call of Duty, Overwatch. Hoeft allemaal niet super gelikt, maar graag wel soepel draaiend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per sé een max, maar denk nu aan iets vergelijkbaar met de kosten van een PS4. Als het goedkoper kan dan graag aangezien ik niet weet of ik er daadwerkelijk veel mee bezig wil. Over 1 à 2 jaar weer moeten upgraden vind ik geen ramp
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoveel mogelijk van de huidige PC>
Cooler Master Silencio 352
Asrock H81MHDS
Crucial SSD MX200 250GB SATA3
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Intel Pentium G3258 Anniversary Edition
Be quiet Pure Power L8 300W
Scherm, toetsenbord, muis, boxjes
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een videokaart, waarschijnlijk een processor en voeding? Moederbord..?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Tips
zouden zeer gewaardeerd worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er zo nu en dan ff op kunnen gamen. Denk daarbij aan dingen als de nieuwe Fifa, Call of Duty, Overwatch. Hoeft allemaal niet super gelikt, maar graag wel soepel draaiend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per sé een max, maar denk nu aan iets vergelijkbaar met de kosten van een PS4. Als het goedkoper kan dan graag aangezien ik niet weet of ik er daadwerkelijk veel mee bezig wil. Over 1 à 2 jaar weer moeten upgraden vind ik geen ramp
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoveel mogelijk van de huidige PC>
Cooler Master Silencio 352
Asrock H81MHDS
Crucial SSD MX200 250GB SATA3
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Intel Pentium G3258 Anniversary Edition
Be quiet Pure Power L8 300W
Scherm, toetsenbord, muis, boxjes
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een videokaart, waarschijnlijk een processor en voeding? Moederbord..?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Tips