Ok, weer even m'n oude topic naar boven gehaald want het probleem is namelijk nog steeds niet opgelost.
Hier het fouten logboek van MYSQL:
MySql: ready for connections
010717 2:22:47 Aborted connection 2 to db: 'unconnected' user: 'admin' host: `localhost' (Unknown error)
010717 2:22:49 MySql: Normal shutdown
Zegt het iemand wat?
Hier het fouten logboek van MYSQL:
010717 2:22:47 Aborted connection 2 to db: 'unconnected' user: 'admin' host: `localhost' (Unknown error)
010717 2:22:49 MySql: Normal shutdown
Zegt het iemand wat?
Verwijderd
Heb ooit ook eenns zo'n foutmelding gehad.. had iets met de sa te maken... probeer dit accoutn eens!
Sorry maar ik snap even niet waar je het over hebt..Op woensdag 18 juli 2001 14:16 schreef samba het volgende:
Heb ooit ook eenns zo'n foutmelding gehad.. had iets met de sa te maken... probeer dit accoutn eens!
Een ding valt me trouwens wel op aan de crashes. Het gebeurd telkens als ik de "zwaarste" pagina van de site open.
dat heb ik ook. mysql crasht telkens als ik em wat belast. bijvoorbeeld 1000 records via een dump overpompen. mysql draait daarna nog wel, maar als ik dan m'n site open, en daar select je dan wat uit de DB crasht mysql. service wordt gewoon gestopt. en in de error log is nix te vinden.
Verwijderd
Misschien helpt het als je een nieuwere versie download of tenminste een stable versie (dus niet beta), dergelijke problemen heb ik ook al eens gehad met "unstable" releases. Misschien moet je je systeem ook gewoon wat meer virtueel geheugen geven, sommige "absurd grote " queries kunnen je systeem nogal eens belasten en heeel veel geheugen opslurpen.
Pagina: 1