Beeldscherm iPhone flikkert

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 804315

Topicstarter
Sinds kort blijft het beeldscherm van mijn iPhone 6 vaak hangen.
In de regelmaat begint het scherm ook te flikkeren en uiteindelijk blijft het scherm weer hangen. Als het bv in de galerij gaat flikkeren en ik druk snel op de home knop dan kan ik bv wel in me mail kijken,maar ga ik terug kom ik weer in het flikkerende beeld terecht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi espali, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht gezien hebt toen je je topic opende, krijg je een template met een aantal vragen. Het is de bedoeling dat je die vragen ook daadwerkelijk beantwoord. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Dus; welke software (iOS versie) en hardware gebruik je precies? Waar heb je naar gezocht, wat heb je al gevonden en geprobeerd, en wat was het resultaat? Wanneer begonnen de problemen? Wat heb je gewijzigd/veranderd?

Het lijk wat vervelend deze vragen, en wellicht heb je dat allemaal al gedaan, maar op deze manier laat je ook zien dat je zelf moeite wilt doen om het probleem op te lossen. Hierdoor zijn wij ook eerder geneigd zijn om je te helpen. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart voor meer informatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 14-08-2016 01:41 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek iemand die chips kan vervangen. Je hoeft namelijk NIET je iPhone bij Apple te laten repareren, zij verkopen je alleen een nieuwe of willen je een heel Logic Board in rekening brengen terwijl dat niet nodig is.

Lees deze link eens goed door en verspreid dit gegeven. http://ifixit.org/blog/83...gray-flicker-touch-death/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 09:16
sypie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:51:
Zoek iemand die chips kan vervangen. Je hoeft namelijk NIET je iPhone bij Apple te laten repareren, zij verkopen je alleen een nieuwe of willen je een heel Logic Board in rekening brengen terwijl dat niet nodig is.

Lees deze link eens goed door en verspreid dit gegeven. http://ifixit.org/blog/83...gray-flicker-touch-death/
Mooi en duidelijk artikel van iFixit!

Laten we het niet te kort door de bocht nemen. Mijn ervaring met Apple is dat ze redelijk coulant zijn met reparaties.

Heb je nog garantie of AppleCare?
Als je dit nog hebt, bel dan even met Apple of maak een afspraak in een Apple Store. Vrijwel altijd krijg je dan een vervangend model mee terug.

Buiten de garantie om heb ik geen ervaring met reparaties. Al zou ik dit altijd bij Apple zelf laten doen (persoonlijke voorkeur)

Dit komt vaker voor volgens mij, vanmorgen las ik deze artikels er nog over:
http://www.iculture.nl/ni...n-dood-flikkerend-scherm/
https://9to5mac.com/2016/...uch-display-grey-flicker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb helemaal (nog geen) iPhone. Ik kwam dit nieuws tegen vanochtend, en dat nieuws verspreid ik.

Ik heb aan de hand hiervan wél op Marktplaats een iPhone 6 Plus 64GB op de kop getikt voor €260. Soms moet je gebruik maken van andermans onwetendheid.

Morgen/overmorgen komt een telefoon mijn kant op die er netjes uit ziet maar waar van het display dus de bekende issues laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Lijkt het wellicht op het artikel op de FP van vandaag?
nieuws: 'Stijgend aantal gebruikers iPhone 6 en 6 Plus meldt schermproblemen'

Gadgets FTW!

Pagina: 1