Mobo / HDD led

Pagina: 1
Acties:

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Hi, ik zit met een prob: ik heb een 80 Gb SCSI Barracuda in me comp liggen, alleen die led zie je dus niet. Er zit een led aansluiting op, maar ook 1 op mijn mobo (Er is een vrije 2pins connector waarop staat SCSI). MAar nu is de de vraag: De connector op mijn mobo, reageert die op alle activiteit van de scsi-controller, of alleen van de hd?? Er hangt nml ook nog een scsi brander aan.

• TUNER
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2020

TUNER

Zo is't maar net.

Misschien int boekje van MB?
volgens mij moet dat wel willen, maar meet t ff met multimeterding ofzo :) volgens mij de activiteit alleen.

....You're just Furious 'cause your car isn't Fast

• Twynn
  • Laatst online: 21-08 09:18
Heb je dan toevallig onboard scsi??

Anders kan die aansluiting ook zijn om je scsi-activity door te lussen o.i.d.

Als het onboard is zal hij ook reageren op de brander en alle andere scsi apparatuur..

• LiquidSmoke
Geen onboard, een adaptec AHA-2940AU, heb alleen gvd geen idee wat voor mobo ik heb, (tis een Compaq deskpro van me pa zijn werk :) )

• Twynn
  • Laatst online: 21-08 09:18
Dan kan ik me alleen maar voorstellen dat je de led-aansluiting van je 2940 kunt doorlussen naar je mobo, zodat daar de activiteit van de scsi-apparatuur aangegeven wordt op je gewone hdd-led..

• LiquidSmoke
Kan het ook niet zo zijn dat ik de connector op mijn hd door moet lussen aan me mobo??

• LiquidSmoke
toevoeging: het gaat om (waarschijnlijk) een Intel 440BX, een aardig pokkebord volgens mij, er is een kleine kans dat hem om een Intel 1810e gaat, de spec sheet is nogal onduidelijk
Pagina: 1