Toon posts:

Foutieve laagste prijs. Voldoet niet filters.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mij vaag herinneren dat dit ooit is opgelost. Wellicht heb ik ergens iets veranderd maar dat kan ik mij niet herinneren.

De laagste prijs in de prijswatch word weergegeven terwijl die niet aan de filters voldoet. Deze bijvoorbeeld,

pricewatch: LG 65EF950V Zwart

Word weergegeven voor 3999,- terwijl de winkel niet voldoet aan ideal betaling en opsturen. De laagste prijs zou dus moeten zijn 4499,-.

Die voldoet namelijk wel aan de filters. Dat ging altijd goed tot voor kort. Is er iets verandert?

edit,

wellicht een modje die de topictitel kan aanpassen. Daar moet het woord 'aan' nog bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De prijs in het informatieblok bovenin is niet dynamisch en wordt dus niet op basis van het filter geupdated. Dat is 'by design' en is ook nooit anders geweest...

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 13-08-2016 20:06 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan heel vreemd. Er is in het verleden wel vaker discussie over geweest. Was volgens mij met Amazon en creditcard betalingen. Amazon stond standaard bovenaan bij een hoop producten maar dat was allemaal met een creditcard. Was een hoop kritiek op.
Dacht dat het toen was opgelost/verandert. Schijnbaar was dat alleen in mijn hoofd zo.

Ok, bedankt zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hmm, ik durf niet te zeggen of het vroeger misschien op basis van de default filterinstelling was... Wellicht dat onze content-mensen dat weten, dus ik verplaats deze even naar Pricewatch :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Voor zover ik weet is dit inderdaad nooit dynamisch geweest, maar altijd de laagste basisprijs van het product.