Toon posts:

Microsoft is een gebruiker armer dankzij Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vanaf morgen ga ik maar eens Linux op mijn PC zetten om te kijken hoe dit gaat. Ik wordt helemaal gestoord van Windows en wel om de volgende reden.

Windows 10 draaide uitstekend, totaal geen problemen mee gehad. Windows 10 anniversary update alleen maar ellende.

USB 3.0 werkt niet meer
Videokaart geeft nu een schokkend beeld ook na laatste updates van fabrikant. Kaart is net een half jaar oud.

Vele malen schermen met meldingen dat er problemen zijn ontstaan en pc loopt vast.

Ik Windows 7 erop proberen te zetten

Alles installeren ging prima computer draaide goed. Ik kreeg het alleen niet voor elkaar om de updates te installeren. Na 24 uur zoeken nog steeds geen enkele update gevonden. De trucs uitgevoerd die in andere topics alhier gegeven zijn. Niets heeft geholpen.

Ik wil dus ook niet verder gaan met een verouderde Windows 7 pc.

Ga ook geen nieuwe onderdelen kopen aangezien alles net of nog net niet een jaar oud is.

Microsoft dwingt mij om deze boven genoemde redenen over te stappen naar Linux.

Dus om deze redenen zijn ze een gebruiker armer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

?????
Sccs.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OK dan. Dank voor de melding.

Je hebt dat WU-probleem al een aantal maanden? Verwijderd in "Oneindig lang zoeken naar updates"

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.