Verschil tussen HP ENVY 13-d120nd en HP ENVY 13-d010nd?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scukerzz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Binnenkort start ik aan mijn studie en ik ben van plan om een HP Envy 13 te kopen hiervoor, ik heb namelijk gelezen dat deze laptop licht, dun en de accu wel redelijk lang meegaat voor een schooldag. Ik kies voor een HP omdat ik korting heb op hun producten.

Ik zag op de HP website dat er 2 HP ENVYs beschikbaar zijn, allebei met dezelfde specs, allebei met dezelfde prijs (ENVY 13-d120nd en ENVY 13-d010nd). Ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen deze 2 laptops. Ik hoopte dat de community van Tweakers mij hiermee kan helpen.

En als je nog andere suggesties hebt voor een goede laptop in dezelfde prijsklasse met een goeie (misschien betere) accuduur die ik voor school kan gebruiken, voel je vrij om een suggestie achter te laten :).

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Scukerzz op 13-08-2016 15:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt toch gewoon de specificaties op de HP website bekijken en vergelijken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scukerzz
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:20:
Je kunt toch gewoon de specificaties op de HP website bekijken en vergelijken?
Heb ik gedaan, zie geen verschillen. Daarom vroeg ik me af of de Tweakers mij hiermee kunnen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan helpt het als je hyperlinks plaatst naar waar je gekeken hebt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 08:54
Houd in gedachte dat het is voor veel fabrikanten niet ongewoon om verschillende typenummers te hanteren waarbij specificaties hetzelfde zijn. Dat is bijvoorbeeld zo voor modellen die voor bepaalde retailers beschikbaar worden gesteld of zelfs winkelexclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scukerzz
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:43:
Dan helpt het als je hyperlinks plaatst naar waar je gekeken hebt :)
Hyperlinkjes toegevoegd, bedankt voor de tip :)
Stef42 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:44:
Houd in gedachte dat het is voor veel fabrikanten niet ongewoon om verschillende typenummers te hanteren waarbij specificaties hetzelfde zijn. Dat is bijvoorbeeld zo voor modellen die voor bepaalde retailers beschikbaar worden gesteld of zelfs winkelexclusief.
Ah, dit zou inderdaad het geval kunnen zijn... De ENVY 13-d120nd is nergens anders te koop dan op de website van HP zelf. Dus als dit het geval zal zijn, zal de ENVY 13-d010nd beter zijn aangezien deze wel ''overal'' te koop is en dus (bijvoorbeeld) betere ondersteuning wanneer nodig van medegebruikers, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scukerzz
  • Niet online
*Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Thomg

Aww yiss

Gewicht is het enige verschil die me opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brousant
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-04 16:41
Ik zie een relevant verschil: de d120nd heeft een glossy scherm en de d010nd een ontspiegeld.
Pagina: 1