Toon posts:

Dit Klinkt te gek !!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09
Als het niet te veel wordt, dan ben ik eigenlijk ook wel zeer nieuwsgierig.

Dus, please: mail.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

me too.. als het nog kan... henk@thekeyboard.com

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

doe mij ook maar: hgm@europe.com

• The Source
  • Laatst online: 13:05
mijn mailtje heb je waarschijnlijk ontvangen maar just to be sure: the_source@synrg.nl

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op maandag 02 juli 2001 12:19 schreef The Source het volgende:
mijn mailtje heb je waarschijnlijk ontvangen maar just to be sure: the_source@synrg.nl
Volgens mij ben jij de enigste die kan lezen. Ik zei namelijk dat mensen mij maar een mailtje moesten sturen en jij bent tot nu toe de enigste ;)
Ik denk dat ik rond een uur of 4 wel tijd kan vinden om hem weer in de lucht te pleuren, nog even geduld dus.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Op maandag 02 juli 2001 12:44 schreef RedRoon het volgende:

[bla]

Volgens mij ben jij de enigste die kan lezen. Ik zei namelijk dat mensen mij maar een mailtje moesten sturen en jij bent tot nu toe de enigste ;)
[bla]
Hij is niet meer de enigste.. :)
[neerlandicus mode]
eeuh het is niet de enigste (hij is enig!) maar enige (solely)
[/neerlandicus mode]

Verwijderd

[/hier stond iets/ -1 overbodig ;)]

en als ik dit schermpje dan toch open heb:

[neerlandicus modus]
de enige is automatisch ook altijd de enigste (de persoon is toch alleen...) ;)
[/uit]

• The Source
Op maandag 02 juli 2001 13:23 schreef henkleerssen het volgende:
eeuh het is niet de enigste (hij is enig!)
Mooi hoor, jij loopt hier te beweren dat ik niet enig ben :(

Je hebt me zeker nog nooit gezien :) Ik ben kei enig!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 14:06 schreef The Source het volgende:
Mooi hoor, jij loopt hier te beweren dat ik niet enig ben :(

Je hebt me zeker nog nooit gezien :) Ik ben kei enig!
hehe zal best.. :*

Maar ik vind het een KUT distro... ik kan er geen donder mee :( Het gaat er dan ook zometeen weer af en mijn goede ouwe slack er op :D

Of ik wacht ff tot vanavond en slackware 8.0 gefikt is :9

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

die heb ik al die distro.. ik vind het btw ook niks dat engardelinux gewoon een oude kernel draait.. is toch stom?

• Mark
Op maandag 02 juli 2001 14:29 schreef henkleerssen het volgende:
die heb ik al die distro.. ik vind het btw ook niks dat engardelinux gewoon een oude kernel draait.. is toch stom?
Oude kernel ?? 2.2.19 is toch echt de laatste echte kernel, al die 2.4.x kernel is niks voor op servers.

• Mark
Okay, alle mensen die mij gemaild hebben moeten effe hun mail checken.
Enne verder kan het zijn dat het soms een beetje langzaam wordt, het is maar een 2 Mbit lijn waarover ook nog eens flink gedownload wordt ;)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

I have seen it. ziet er goed uit... virtual web pc annex webserver.. handig handig.. :)

• The Source
Thanx RedRoon voor het online zetten. Ik heb alles eens bekeken en er ff mee gespeeld. Op het eerste gezicht is het leuker dan het lijkt. Want waarom wil iemand een CP?

1) zodat klanten makkelijk gebruik kunnen maken van het geheel
2) of dat iemand alles zelf op zijn server kan beheren.

ad1. Hiervoor is het helemaal niets in te stellen zodat je een klant eventueel tot bepaalde modules wel/geen toegang kunt geven.

ad2. Iemand die er geen verstand van heeft zal er ff zoet mee zijn maar na een maandje zal hij meer willen. Maw je loopt al gauw op tegen de beperkingen van het systeem. Als je er wat meer verstand van hebt dan is het al helemaal niets want je wordt echt beperkt in mogelijkheden want alles is standaard, niets is custom. Ik denk ook dat zodra je iets verplaatst ofzo dat heel het systeem in de soep loopt.

Wel lekker handig, erop en draaien. Autoupdates via het web en alles gaat zijn gang. Maar je hoeft er niet aan te denken om wat gekke dingen te gaan doen. Ik denk echter niet dat een serieuze hoster hiervan gebruik gaat maken.

Als je dan toch op zoek bent naar een CP dan zou ik zeggen gebruik Plesk. Die gooit je systeem ook wel in de war maar dan kun je nog iets. Als je wilt hebben dat het CP zich aanpast aan je systeem dan is Webmin aardig.

Jammer dat Webmin zo lelijk is. Klanten geilen toch best wel op een grafisch aantrekkelijk CP. Ik zal binnenkort eens gaan kijken of ik daar geen leuke skin omheen kan bakken.

Verwijderd

Leuk zo'n CP. Het is mooi, het is makkelijk, het is voor mensen die geen verstand van Linux hebben.

Voor beginners zal dit erg makkeijk zijn, maar dan vraag ik me nog af waarom iemand niet Webmin zou gebruiken. OK, webmin is niet zo mooi, maar qua functionaliteit valt Engarde me wat tegen.

• Mark
Ikzelf heb helemaal een hekel aan CP's en deze is inderdaad niet voor klanten.
Maar voor mensen welke een colo server huren en er alleen maar zelf gemaakte sites opzetten kan dit wel een hele mooie zijn.
Ikzelf host ook alleen maar sites welke 'inhuis' gemaakt zijn. Buiten mij en een collega komt er nooit iemand op mijn servers buiten POP en http access.
Als ik nou niet zo zou geilen op de prompt zou dit wel een leuke CP kunnen zijn (nadruk op kunnen)

offtopic:
Bier en kamelen gaan niet samen!

en

Het jachtseizoen op bierkamelen is weer geopend !

ROFL ;) ;)

Verwijderd

applaus, ik heb hem binnen met isdn :)
zow, morgen ga ik hem ook maar is installen:)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 02 juli 2001 17:14 schreef RedRoon het volgende:
offtopic:
Bier en kamelen gaan niet samen!

en

Het jachtseizoen op bierkamelen is weer geopend !

ROFL ;) ;)
IEKS!!

* Bierkameel komt de eerste tijd niet meer met zn handen aan een Linux bakkie :D

Alle proemn in n drek

Verwijderd

* Bierkameel komt de eerste tijd niet meer met zn handen aan een Linux bakkie :D
blijf voortaan ook van die gekke windoos bakken af...die crashen nog sneller...is niet bestand tegen een zuipende kameel
sorry voor de offtopic...

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 00:41 schreef Magio het volgende:

[..]

blijf voortaan ook van die gekke windoos bakken af...die crashen nog sneller...is niet bestand tegen een zuipende kameel
sorry voor de offtopic...
Hou nou eens op met die arme Bierkameel te pesten.. iedereen maakt wel eens fouten.. maar de domste het eerst! :D

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:18 schreef sproggle het volgende:

[..]

Hou nou eens op met die arme Bierkameel te pesten.. iedereen maakt wel eens fouten.. maar de domste het eerst! :D
Ja ? en mogen we dat niet vertellen ? Hij zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen ....

Maarruh zeg nou zelf....een zatte kameel mag toch nooit root access krijgen? Waar gaan we dan naar toe in deze economie. Als een zuipende kameel al root access kan krijgen, hoe ver gaan we dan? Dan is voor een demente pinguin ook niet zo moeilijk codes voor atoomwapens te krijgen. En dan zit je mooi in de soep. Als die dan gaan samenwerken met de hondsdolle varkens...

Voor je het weet is de hele mensheid dan gone. En het zou toch zonde zijn als dat allemaal komt omdat Bierkameel root-access heeft gekregen op een donkere zondagmiddag...

• Mark
Wat gaan we weer lekker offtopic ;)

Verbaast me dat er nog steeds niemand toch stiekem het password veranderd heeft of op shutdown geklikt ;)

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:26 schreef Magio het volgende:

[..]

Ja ? en mogen we dat niet vertellen ? Hij zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen ....

Maarruh zeg nou zelf....een zatte kameel mag toch nooit root access krijgen? Waar gaan we dan naar toe in deze economie. Als een zuipende kameel al root access kan krijgen, hoe ver gaan we dan? Dan is voor een demente pinguin ook niet zo moeilijk codes voor atoomwapens te krijgen. En dan zit je mooi in de soep. Als die dan gaan samenwerken met de hondsdolle varkens...

Voor je het weet is de hele mensheid dan gone. En het zou toch zonde zijn als dat allemaal komt omdat Bierkameel root-access heeft gekregen op een donkere zondagmiddag...
Menneke.. jij trekt veel te snel jouw conclussies concludeer ik hier uit. Tuurlijk is het niet slim om een kameel iets anders te laten doen dan in de woestijnlopen laatstaan het bier voeren. Maar ik denk dat een pinguin toch zeker genoeg verantwoordelijkheids gevoel heeft om met atoomwapens om te mogen gaan. Tevens heb ik ook nog nooit een hondsdol varken gezien, post je pic dan hebben zowel jij als ik een primeur :P

/me moet maar eens gaan slapen of zijn nick veranderen in BoswandelingSproggle ;)

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:30 schreef RedRoon het volgende:
Wat gaan we weer lekker offtopic ;)

Verbaast me dat er nog steeds niemand toch stiekem het password veranderd heeft of op shutdown geklikt ;)
hoezo verbaast dat je?? je hebt die kameel toch geen access gegeven?? kan er toch weinig misgaan??

• Mark
Hehehe, maar wel een zwik andere gasten waar ik mijn twijfels bij heb.
Voor de zekerheid heb ik ook maar effe wat files op immutable gezet ;)

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:30 schreef sproggle het volgende:

[..]

Menneke.. jij trekt veel te snel jouw conclussies concludeer ik hier uit. Tuurlijk is het niet slim om een kameel iets anders te laten doen dan in de woestijnlopen laatstaan het bier voeren. Maar ik denk dat een pinguin toch zeker genoeg verantwoordelijkheids gevoel heeft om met atoomwapens om te mogen gaan. Tevens heb ik ook nog nooit een hondsdol varken gezien, post je pic dan hebben zowel jij als ik een primeur :P

/me moet maar eens gaan slapen of zijn nick veranderen in BoswandelingSproggle ;)
Sproggle, ik denk dat jij iets te naief denkt over pinguins. Die jongens zijn helemaal niet zo lief als dat ze lijken hoor. Van buiten zien ze best zakelijk uit in dat zwart-witte kostuum, maar geloof me...ze zijn het niet. Na die hack van vorig jaar door het WPHOMH vertrouw ik de jongens voor geen meter.

Dus iets minder vertrouwen graag.....ohw ja, die pic van het varkentje komt eraan.

WPHOM = Wij Pinguins Hebben Ook Mafia Hoor

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:32 schreef RedRoon het volgende:
Hehehe, maar wel een zwik andere gasten waar ik mijn twijfels bij heb.
Voor de zekerheid heb ik ook maar effe wat files op immutable gezet ;)
vergeet de pinguins niet te blocken...niet te vertrouwen die gasten.

/me vraagt zich af waar deze discussie naar toe gaat

• Mark
pinguins en kamelen vallen nog wel mee. Wat denk ja van de catten van tegenwoordig ??
Die zien echt alles. Al je configs, password files ensow.
Ik stem voor een algemeen catten verbod !!!!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:39 schreef RedRoon het volgende:
pinguins en kamelen vallen nog wel mee. Wat denk ja van de catten van tegenwoordig ??
inderdaad zeg....shit helemaal uit het oog verloren. Heb jij laatst nog wat gehoord over de berucht kanariepico's ??

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:35 schreef Magio het volgende:

[..]

vergeet de pinguins niet te blocken...niet te vertrouwen die gasten.

/me vraagt zich af waar deze discussie naar toe gaat
ACM is op vakantie dus dit wordt de HC onzin-topic van H&WSH >:)

Magio, jij generaliseerd meteen weer. Ik ken ook een paar pinguins en dat zijn stuk voor stuk brave internet gebruikers, en tuurlijk heb je er een paar rotte appels tussen zitten die het verzieken voor de rest.

• Mark
Op dinsdag 03 juli 2001 01:40 schreef Magio het volgende:

[..]

inderdaad zeg....shit helemaal uit het oog verloren. Heb jij laatst nog wat gehoord over de berucht kanariepico's ??
Nope, daar heb ik de ideale oplossing voor....tripwire om de server heen binden.
En dan natuurlijk wel de echte met een paar honderd volt erop.....vraag me net af, misschien helpt dat ook wel tegen die k*tkamelen....

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:39 schreef RedRoon het volgende:
Het "'rm /bin/cat; rm /usr/bin/cat'-fonds" wie doneert? :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:41 schreef sproggle het volgende:

[..]

Magio, jij generaliseerd meteen weer. Ik ken ook een paar pinguins en dat zijn stuk voor stuk brave internet gebruikers, en tuurlijk heb je er een paar rotte appels tussen zitten die het verzieken voor de rest.
eens eens eens...ik kan in je redenatie komen, maar door me persoonlijke ervaringen blijf ik toch bij ze uit de buurt.

Punt blijft dat ik erg geschrokken ben van de kamelen die op dit moment proberen de macht over te nemen. Als ze al een linux bak kunnen shutdownen, dan kunnen ze alles aan...een windoos is dan helemaal geen probleem meer.....ik denk dat de mensheid langzaamaan na moet gaan denken aan afscheid van de nieuwe economie en weer moet gaan denken in stenen telramen en trapauto's. Had Freddie Flintstone het nog niet zo slecht voor elkaar.
Op dinsdag 03 juli 2001 01:44 schreef sproggle het volgende:

[..]

Noteer er maar 13 van mij. Tis wel een hele hap, maar we moeten tegenstand bieden tegen de catten en de kanariepico's, WE SHALL SURVIVE !!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:42 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Nope, daar heb ik de ideale oplossing voor....tripwire om de server heen binden.
En dan natuurlijk wel de echte met een paar honderd volt erop.....vraag me net af, misschien helpt dat ook wel tegen die k*tkamelen....
Gewoon Firma Portsentry een paar kamelen-vallen laten zetten, wanneer er een kameel uit een bepaalde richting heeft gekeken zal hij vanaf die plek nooit meer kunnen snuffelen.

• Mark
Op dinsdag 03 juli 2001 01:44 schreef sproggle het volgende:

[..]

Ik zat eerder te denken aan:

- cd /bin
- ln /dev/null dog
- mv cat dog

• Mark
root@beta:~$ cat kill-kameel.sh
#!/bin/sh
export $KAMEEL=$RANDOM
kill -9 $KAMEEL
sleep 10
/root/kill-kameel.sh

root@beta:~$ /root/kill-kameel.sh

Verwijderd

cd /bin
mv cat cuttecat
pico cat
code:
1
2
3
#!/bin/sh
echo Suff3r y0u!
/bin/cuttecat /dev/urandom

chmod a+x cat
--
gniffel gniffel

• The Source
Op dinsdag 03 juli 2001 01:41 schreef sproggle het volgende:

ACM vroeg vanmiddag waarom ik een quote van hem in mijn sig had staan. Mijn antwoord was "als de cat van huis is dan dansen de muizen op tafel". En mogen hij in HWS ook een keer een onzin topic hebben??

Modjes, dit is allemaal geen onzin... we filisoferen gewoon over een bepaald CP en de toegangsrechten :)

• Mark
Op dinsdag 03 juli 2001 01:54 schreef sproggle het volgende:
cd /bin
mv cat cuttecat
pico cat
code:
1
2
3
#!/bin/sh
echo Suff3r y0u!
/bin/cuttecat /dev/urandom

chmod a+x cat
--
gniffel gniffel
4²jØ#H±w?eÀÊ'_Ñ.§ÎÚš3<ã5t.«èëhÍ¢rö_!š±8yvM«ã¢F{V`< J@ú¡pYn±V!BÙ(tÔð×3¿TÅ'\IöñÇ,Öò±œN&Ê ne21[âëÿ2(b!ÉKì}!ä±3JÊ7µ±ÝI%å}²ð¡Û;Rhß`"S#ëÜù|åjÌDzümŽòl¢Y
uP4w<VŒPm5ëMïEòãµdv$xMµàÿŜMkRÌ4ÀêåÁÞ_ÛRZ]$À¬BõÁcÍÞ®¥µ+2;vo,(f|pÌ`/uTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYº»»vâ vŜL«Üæ8±:[root@guard rc3.d]# PuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTYPuTTY
³áàÖÞyÙ%JLhkhD]d¢®ð$š"ðš¶'P±9_¬¢Ŝ°êmgc7&$ŜK«"5¡Õ­yfž»vIÒ­7§
Å5ùΰäÚ»§ž3£Ù±£é}Ãã"ÇùHÞU#Ñøiô@à \A<h
Oð7Ê9å¬í6@zjàÛœÕS]\ÞäËAÀänPuRcÄW祪çvÇå€ïp'?#šbt+žÓ66ñ(Å2sÚ'Pp{s<m5J]B®ZŸ=Çük|ä
\ðd
ÈS}U*[};9R¢ŒµÊË +:fÿEþ¿M\`eÒ.óuñæå¿ #cÕÝ-Á%;ùœÎ@#ß

;)

• Mark
Op dinsdag 03 juli 2001 01:56 schreef The Source het volgende:

[..]

ACM vroeg vanmiddag waarom ik een quote van hem in mijn sig had staan. Mijn antwoord was "als de cat van huis is dan dansen de muizen op tafel". En mogen hij in HWS ook een keer een onzin topic hebben??

Modjes, dit is allemaal geen onzin... we filisoferen gewoon over een bepaald CP en de toegangsrechten :)
Kill the cat !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ja allemaal wel leuk en aardig.. je hebt ook nog te maken met de tac :(

Dus 1x cat of 2x tac = zelfde resultaart.. ik stem voor: For worldpeace: Kill the cat & the tac :+

• Mark
alias cat='mv $CAT_OPTIONS /dev/null'

fuxx0rd ;)

Verwijderd

chmod 700 /bin/cat

;P

• Mark
cut -c0 kameel.txt

• The Source
Sig sproggle:
Always throw a burning camel out of the window
Kewl, nog iemand die tot inkeer is gekomen!

Verwijderd

cd /usr/src/kameel; patch -p1 < /zooi/patches/intelligentie.diff

• Mark
Op dinsdag 03 juli 2001 02:12 schreef sproggle het volgende:
cd /usr/src/kameel; patch -p1 < /zooi/patches/intelligentie.diff
mark@beta:~$ cat intelligentie.diff
0
mark@beta:~$

;)

• The Source
Sig RedRoon:

split -b 9999 bierkameel | mv xaa bier | mv xab kameel | mv kameel /dev/null | mv bier /dev/mouth
Het blijft makkelijk, ook voor jou hebben we puntjes om weg te geven:

+1 inzichtvol

• Mark
mark@beta:~$ cat /etc/passwd | grep bierkameel
bierkameel:x:1021:101::/no/home:/bin/bierkameel

mark@beta:~$ cat /bin/bierkameel
#!/bin/sh
cat /dev/urandom

mark@beta:~$

Great shell >:)

* Mark :z :z

• The Source
/me Source ook :Z :z

Verwijderd

/bin/shell_van_kameel.sh
code:
1
2
3
#!/bin/sh
IP=`w | grep -i bierka01 | awk {'print $3'} | tail -1`
ping -f -s 6555 $IP

>:)

trustuh!

Verwijderd

yesterday ken die k*t pc weer es nei boote vanaf cd...hed iemand ff een bootflop voor mij?
Pagina: 1 2 Laatste