Toon posts:

Ik krijg geen beveiligingscode op mijn telefoon.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.281 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik krijg dus geen beveiligingscode op mijn telefoon, dus ik kan nu vrijwel niks.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Nogmaals, ik kan dus niks want voor alles moet ik inloggen met mijn account, TERWIJL DAT DUS NIET KAN!

''Te veel pogingen, probeer later opnieuw'' Ja dat is mooi, maar hij geeft dat dus al een tijdje aan!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 22:24
lekker duidelijk verhaal.... kunnen we veel mee

misschien wat duidelijker zijn zoals heb je nu wel of geen code ingevoerd die nu niet meer werkt ? Ben je hem vergeten, wat voor toestel ? hier kan niemand iets mee!

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 13-08-2016 13:26 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 16:28

SeatRider

Hips don't lie

En om welk spel gaat het hier?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om origin, als ik inlog moet ik een beveiligingscode invullen die ik via mn telefoon krijg, wat ik dus niet krijg

Sorry dat de ts wat onduidelijk is, ik was zegmaar een beetje erg boos.

Toestel is galaxy s5, maar daar heeft het niks mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Bel de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35
Je krijgt dus geen sms met code om in te loggen?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mell33 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:50:
Je krijgt dus geen sms met code om in te loggen?
Jep idd, hij geeft aan dat ik te veel pogingen heb gedaan, hij geeft dat dus al een tijdje aan (paar uur)

Dus ik kan nu helemaal niks.
Kan ik opzich doen, even kijken of ik het via de code kan doen als ik die code eindelijk kan sturen, als dat niet werkt bel ik wel ff, bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Heb het probleem ook gehad. Neem contact op met de klantenservice en laat hun jouw 2FA verwijderen. Je moet dan wel je geheime vragen weten van je account. https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?
OF als je hun telefoon nummer wilt:

Contactgegevens klantenserviceTelefoon: +31 020 80 83 219 Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Electronic Arts. Onze Game Adviseurs zijn beschikbaar op Maandag tot en met Vrijdag tussen 12 en 9. Indien u assistentie nodig heeft buiten deze uren, dan kunt u terecht op help.ea.com. Let op: standaard kosten zijn toepassing.

[ Voor 48% gewijzigd door 123lodewijk op 13-08-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Je kan ook nog op een andere manier inloggen, door de optie "wachtwoord vergeten" te kiezen, of de help van origin raadplegen "ik kan niet inloggen" op de website

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
123lodewijk schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:53:
Heb het probleem ook gehad. Neem contact op met de klantenservice en laat hun jouw 2FA verwijderen. Je moet dan wel je geheime vragen weten van je account. https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?
Dan moet ik alsnog inloggen, en zodra ik ingelogt ben, moet ik fijn een code invullen, fijn he dat origin....
mell33 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:54:
Je kan ook nog op een andere manier inloggen, door de optie "wachtwoord vergeten" te kiezen, of de help van origin raadplegen "ik kan niet inloggen" op de website
Al gedaan, werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Wat heb je gedaan, leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ipv boos te worden en wat te schreeuwen: gewoon 24u geduld hebben en dan nog eens proberen, of de klantenserice bellen op maandag. Hier ranten levert niets op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Dan moet ik alsnog inloggen, en zodra ik ingelogt ben, moet ik fijn een code invullen, fijn he dat origin....
[...]

Al gedaan, werkt helaas niet
Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/wSxTRX.jpg
Wel goed gekeken?
Dan krijg je deze gegevens:
Contactgegevens klantenserviceTelefoon: +31 020 80 83 219 Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Electronic Arts. Onze Game Adviseurs zijn beschikbaar op Maandag tot en met Vrijdag tussen 12 en 9. Indien u assistentie nodig heeft buiten deze uren, dan kunt u terecht op help.ea.com. Let op: standaard kosten zijn toepassing.

[ Voor 34% gewijzigd door 123lodewijk op 13-08-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:04:
Ipv boos te worden en wat te schreeuwen: gewoon 24u geduld hebben en dan nog eens proberen, of de klantenserice bellen op maandag. Hier ranten levert niets op.
Geduld kent een gamer niet...

Dan maar buiten pokemon go spelen dan maar....
Jep, ingevuld etc maar dan krijg ik een scherm over hoe ik ze tefefonish kan bereiken, maar daar heb ik dus niks aan he

Weetje ik ga gewoon lekker wachten en hopen dat het vanzelf komt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Waarom kan je ze niet bellen en heb je daar niks aan, maar Als je geen hulp wil Stoor ons dan niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mell33 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:12:
Waarom kan je ze niet bellen en heb je daar niks aan, maar Als je geen hulp wil Stoor ons dan niet,
Ik wil wel hulp maar oke, ik kan ze toch maandag alleen bellen, nou dan is de enige optie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit soort topics zien we dus liever niet hier. Onduidelijke probleemstelling, zelf geen actie ondernomen, veel smileys en ergenis. Eerst bellen, dan komt het vast goed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.