• jerpsx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:41
Ik ben op zoek naar iemand die mij een beetje kan helpen met het flashen van een MXQ Pro 4K (OTT TV Box)

Ik ben wel redelijk handig, maar zie met alle verschillende type ontvangers de bomen door het bos niet meer. Zelfs hetzelfde type lijkt weer uitvoeringen te hebben met verschillende hardware.

Toen ik deze Mediaplayer ontving stond er (behalve Kodi) ontzettend veel bloatware op dus wilde ik een schoon systeem. Toen geprobeerd OpenElec erop te zetten, wat moeizaam ging en niet goed werkte:

Na deze installatie komt hij vreemd genoeg alleen in OpenElec wanneer ik opstart in recovery modus (klein knopje ingedrukt houden), wanneer ik niets doe zie ik even een opstartscherm (met MXQ logo) en blijft het zwart.
OpenElec werkt ook niet goed, heel traag en video's afspelen doet hij ook niet zoals het moet. Ik kan nu dus nog alleen door middel van het inhouden van de recovery knop in OpenElec komen, verder geen recovery-menu om iets te flashen oid.

Als ik de "USB Burning tool" gebruik wordt het apparaat maar enkele seconden herkend, en wordt hij er weer uit gegooid. Ik hoor dan ook het Windows geluid van een USB-apparaat wat losgekoppeld wordt.

Wie kan mij helpen (of tips geven in de goede richting) om deze ontvanger te flashen met een juiste versie van OpenElec? (of een andere manier om Kodi goed te draaien).

Bedankt alvast :)

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10-2024
Op Libreelec.tv staan div. builds voor armlogic. Volgens mij moet je degene hebben voor de S905.

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik weet niet of je een recovery kunt draaien, zodat je Android er weer op krijgt? Ik heb dezelfde speler en ook bij mij problemen. Na het sideloaden van SPMC werkt alles min of meer perfect.