Ik ben een enthousiaste hobby fotograaf, maar merk dat ik sinds mijn dochtertje er is gewoon een stuk minder tijd meer heb voor mijn hobby. Het meeslepen van een fullframe camera en lenzen is niet goed meer te verantwoorden voor de resultaten die ik ermee behaal (vaak snel even schieten terwijl mama de kleine bezig houdt). Tijd voor post-processing is er ook steeds minder.
Dus ik zit erover te denken om wat minder spul mee te gaan nemen. Ik wil alleen niet al teveel concessies doen op de kwaliteit van de foto's. Ik gebruik al mn hele leven Nikon spul (vanaf de D50 tot nu de D750), en ben niet thuis in andere merken, laat staan systeemcamera's.
In de verkoop zouden dan gaan:
Wat zouden jullie aanraden, wat is jullie input? Alle tips zijn welkom.
Dus ik zit erover te denken om wat minder spul mee te gaan nemen. Ik wil alleen niet al teveel concessies doen op de kwaliteit van de foto's. Ik gebruik al mn hele leven Nikon spul (vanaf de D50 tot nu de D750), en ben niet thuis in andere merken, laat staan systeemcamera's.
In de verkoop zouden dan gaan:
- Nikon D750 body
- Nikon 24-70 f2.8
- (gaat pijn doen om in te leveren, helemaal verliefd op deze lens. Al is mn rug het daar niet mee eens)
- Nikon 70-300 f4-5.6g
- Nikon 50mm f1.8
Wat zouden jullie aanraden, wat is jullie input? Alle tips zijn welkom.