Corsair K65 met cherry brown switches?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een Corsair k65 mech keyboard met cherry mx brown switches alleen in alle web shops staat alleen het model met de cherry mx red switches.

Weet iemand waar dit model wel te koop is in een Nederlandse webshop? Is het ook een optie om de brown switches er los bij te bestellen of word dit een dure grap?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via PepperNutz op 15-08-2016 08:53)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de switches vervangen, maar dat is niet alleen duur, het is ook een rotwerk om alles los te solderen en er nieuwe switches in te zetten. In dat geval zou ik aanraden om een ander bordje te pakken.

En waarom moet het per se een Nederlandse shop zijn?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de switches vervangen, maar dat is niet alleen duur, het is ook een rotwerk om alles los te solderen en er nieuwe switches in te zetten. In dat geval zou ik aanraden om een ander bordje te pakken.

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
TERW_DAN schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:15:

Bedankt voor het antwoord, ik zit nu momenteel te kijken naar een strafe of de K70 met brown switches, of alsnog de k65 mits deze niet teveel typos geeft vanwege de mx red switches. Bij een NL webshop kunnen de toetsenborden uitgetest worden, dit kan net de doorslaggevende factor zijn m.b.t. de keuze van het toetsenbord.