PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Een matrox dualhead zal dat wel zijn.
Ik heb zelf geen ervaringen met deze kaart maar ik heb er goeie verhalen over gehoord.
Ik heb zelf geen ervaringen met deze kaart maar ik heb er goeie verhalen over gehoord.
ik weet niet waar je hem voor gebruiken maar waarom niet een oud 4 mb pci kaartje ernaast Windows werkt er prima mee en dan heb jevoor je spellen een goede kaart.
Dit is volgens mij makkelijker en heb je veel meer keuze in kaarten
Dit is volgens mij makkelijker en heb je veel meer keuze in kaarten
dat ligt eraan wat je ermee gaat doen.
dus,.... vertel!
dus,.... vertel!
Great minds think alike!
Verwijderd
Niet elke agp-kaart werkt samen met een andere videokaart. En een 4mb pci kaartje is niet voldoende om je 2de 17" of 19" monitor aan te sturen. Dus matrox is een goede optie, of een wat duurdere pci-kaar. Een ati of zoiets.
Verwijderd
Waarom zou dit in hemelsnaam niet voldoende zijn. Ligt er een beetje aan wat je ermee wilt doen. Je eerste videokaart blijft toch de kaart voor de zware applicaties, de tweede is slechts voor je desktop en een aantal lichte programma's... Dus wat ga je doen op de tweede monitor?Op woensdag 27 juni 2001 17:59 schreef Taco het volgende:
Niet elke agp-kaart werkt samen met een andere videokaart. En een 4mb pci kaartje is niet voldoende om je 2de 17" of 19" monitor aan te sturen. Dus matrox is een goede optie, of een wat duurdere pci-kaar. Een ati of zoiets.
Matrox G4x0, zonder twijfel. Heb 'm ook, en draai regelmatig met 2 schermen onder W2K; magnifiek
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Je hebt gelijk, I'm sorry... Maar nu we het er toch over hebben... waarom niet een tweede kaartje erin als windows dat toch ondersteunt? Is ideaal, want je kunt een goed grafische kaart (voor 3d) en een goedkoop kaartje naast elkaar zetten en je hebt en een goede 3d performance en een dual monitor systeem..Op woensdag 27 juni 2001 19:00 schreef Baba het volgende:
Hij heeft het over één videokaart, dus dan de Matrox G450 dualhead.
Kan ook. Ga ik ook doen, want m'n G400 is wat traag in 3D. Heb al een Elsa511 PCI met Twinview goedkoop op de kop getikt, later nog eens een Elsa920 AGP er in en ik kan zelfs 3 monitoren aansturen (nu zelfs 4Op woensdag 27 juni 2001 19:14 schreef zware_jongen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, I'm sorry... Maar nu we het er toch over hebben... waarom niet een tweede kaartje erin als windows dat toch ondersteunt? Is ideaal, want je kunt een goed grafische kaart (voor 3d) en een goedkoop kaartje naast elkaar zetten en je hebt en een goede 3d performance en een dual monitor systeem..
Oh ja, ik ben bijzonder aangenaam verast door de 2D kwaliteit v.d. 511PCI; op 1600*1200 nagenoeg net zo scherp als m'n G400, wie had dat gedacht, en dat nog na zo'n klote ervaring eerder met een MX.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
zo'n met heel veel draadjes en die helemaal groen is en als je hem teveel opvoerd word 'ie paars en later zelfs zwart. Als je dan nog langer doorgaat heb je kans dat je hele kamer zwart is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier heb ik de G450 in mijn server zitten, en werkelijk perfect beeld, tegenwoordig ook goede Win2k ondersteuning. Verder zit er een super TV-out bij met de makkelijke optie "DVD-MAX", heeeeeeeeel plezierig werken
Ik zou ook zeker voor de Matrox gaan, Geforce alleen als je erg veel gamed e.d.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Wat ga je er meee doen ben je een gamers freek zou ik een gforce 2mx-400 met twinviuw voor proversioneel gebruik zou ik een matrox g450 nemenOp woensdag 27 juni 2001 12:32 schreef TheGeneral het volgende:
Wat vinden jullie de beste kaart om 2 monitoren op aan te sluiten?
gr kokkel
Verwijderd
Ik werk zelf thuis met een matrox G400 DH 32Mb.
Werkt ideaal verschillende resoluties op beide beeldschermen.
(ik heb alleen zelf een probleem/defect met m'n 2e monitor)
alleen het is geen 3d kaart en dat merk je af en toe wel.
sux6 met je keuze.
Werkt ideaal verschillende resoluties op beide beeldschermen.
(ik heb alleen zelf een probleem/defect met m'n 2e monitor)
alleen het is geen 3d kaart en dat merk je af en toe wel.
sux6 met je keuze.
Ik heb ook een Matrox G450 32MB DDR met 2 monitoren en dat draait perfect onder windows 2000
Alle proemn in n drek
Een GeForce 2 MX Twinview is de meest geschikte kaart voor jouw omdat het wel een redelijk goed kan presteren in 3D en dat kan de Matrox dus totaal niet.
Verwijderd
Matrox G400 Dual Head Max Met deze kaart is het echt goed te doen 
Of de G450. Die heb ik nog niet gebruikt
Of de G450. Die heb ik nog niet gebruikt
Verwijderd
Matrox G450. Geeft trouwens ook perfect beeld wanneer je een 10 meter verlengkabel gebruikt naar je tv en dat nog wel met een tulpstekkertje
De meeste mensen hier op de campus gebruiken twee videokaarten (vaak 1 AGP en 1 PCI) en ik heb het zelf nu ook, werkt perfect!
Ik had eerst een voodoo 3 3000 AGP en nu heb ik ook een Asus v3800 TV erin zitten. Waarschijnlijk ben je op deze manier ook veel goedkoper uit (hoewel ik het ERG jammer vind dat PCI toch verdwijnen hoewel ze imho voor dit doel beter geschikt zijn dan een dualhead).
Ik had eerst een voodoo 3 3000 AGP en nu heb ik ook een Asus v3800 TV erin zitten. Waarschijnlijk ben je op deze manier ook veel goedkoper uit (hoewel ik het ERG jammer vind dat PCI toch verdwijnen hoewel ze imho voor dit doel beter geschikt zijn dan een dualhead).
Pagina: 1