Toon posts:

Delight: gratis onderling bellen: addertje onder het gras?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dochter en haar vriend hebben beiden een gratis simkaart van Delight Mobile besteld. Ze deden 'm in hun telefoon en konden meteen met elkaar bellen en sms'en, zonder dat ze ook maar een cent opgewaardeerd hadden. Op de Delight site staat ook dat Delight gebruikers gratis onderling kunnen bellen. Zonder opwaarderen.

Dit lijkt me te mooi om waar te zijn...? Ik ben eigenlijk bang dat er straks alsnog een rekening op de mat ligt? Als iedereen in Nederland een gratis simkaart van Delight neemt, kan dus iedereen gratis en eindeloos met elkaar bellen en sms'en?

Heeft iemand hier ervaring mee? Het is toch serieus te mooi om waar te zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:10
Wordt vaak gecompenseerd door bellen naar andere mobiele providers duurder te maken.

En natuurlijk is het voor zo'n bedrijf niet doenbaar als iedereen daar een abo zou nemen, maar dan veranderen ze gewoon de contracten bij nieuwe abbonees, mochten ze in problemen komen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
mustafa november 5, 2014 om 4:17 pm
ik gebruik al 2 jaar, mijn 4 familieleden ook gebruikt delightmobile, wat stom ik kan niet naar mijn werk vaste nummer bellen, ik belde delight service en onardige vrouw
schreeuwt tegen me. ja dat dit… ja sommige bedrijf vaste nummers u kunt niet bellen en zoo. wat onzin… warooooommmmm ??????… ik heb genoeg beltegoed en extra belminuten..
gewoon weg naar andere provider.
delight gewoon slechtste provider……
https://www.prepaidsimkaart.net/delight-mobile-prepaid

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
Starttarief is wel duur :D

SMS’en: €10,- cent per bericht
Bellen naar Delight simkaarten: Gratis