Acer 1501 : P4 bak
Verwijderd
Hehe grappig, ga je in het winkeltje waar je werkt zeker de snelste deruit plukken en die zelf nemen, das handig.
Week nummer lijkt me op de CPU zelf te staan, er staat volges mij maar EEN lange code op dat dingetje, had zelf ook es vluvhtig gekeken en geloof dat aan het einde van die code-string er Wx (waarbij x een nummer is) Ik neem aan dat dat het weeknummer is, bij mij is die 7 als ik het mij goed herinner. Lijkt me ook een leuk idee als iedereen met die beruchte C566 een laat horen welk week nummer hij (en evt zij) heeft en wat voor resultaat hij/zij hiermee bereikt heeft!
Mijne is dus week 7 meen ik en ik lijk nu (ZONDER SB LIVE!!, heb AWE64 erin moeten hange) aardig stabiel te draaien op 850 @ 1,7 Volt.
Week nummer lijkt me op de CPU zelf te staan, er staat volges mij maar EEN lange code op dat dingetje, had zelf ook es vluvhtig gekeken en geloof dat aan het einde van die code-string er Wx (waarbij x een nummer is) Ik neem aan dat dat het weeknummer is, bij mij is die 7 als ik het mij goed herinner. Lijkt me ook een leuk idee als iedereen met die beruchte C566 een laat horen welk week nummer hij (en evt zij) heeft en wat voor resultaat hij/zij hiermee bereikt heeft!
Mijne is dus week 7 meen ik en ik lijk nu (ZONDER SB LIVE!!, heb AWE64 erin moeten hange) aardig stabiel te draaien op 850 @ 1,7 Volt.
3de en vierde cijfer is het week nummer. dievan mij loopt met alles stabiel op 1.65 volt behale unreal tournament daarvoor moet ik em op 1.75 zetten ook nog netjes vind ik. maar hoe wil je testen welke het snelst is? zijn alle 566 ers niet even snel? je bedoelt zeker hoe je snel kan zien welke het best over te klokken is.
Ik ben zelf dat winkeltje. mijn cel2 w 24 (denk ik) BÊ6-2
850@1.65 Golden Orb
944@1.75 Golden Orb
1030@1.85 ( peltier met water )
850@1.65 Golden Orb
944@1.75 Golden Orb
1030@1.85 ( peltier met water )
Acer 1501 : P4 bak
Verwijderd
Nou dan?! Waarom wil je weten welke de snelste is dan?! Zo te zien heb je al de snelste!!
Of wil je bij je klanten kijken of iemand aardig is en diegene een snellere meegeven dan iemand die niet zo aardig overkomt?
Of wil je bij je klanten kijken of iemand aardig is en diegene een snellere meegeven dan iemand die niet zo aardig overkomt?
nee gewoon alles testen, de goeie verkopen als 'gegarandeerd op *** mhz' en de slechte in pc's douwen die je verkoopt.
zou ik tenminste doen als ik een winkel was.
maar ok volgens mij staat het niet achteraan maar vooraan. eerst wat letters dacht ik, dan het week en dan het jaar nummer.
maar ik kan het mis hebben. helaas heb ik ff geen zin om die van mij eruit te halen om te kijken.
maar als je ff nadenkt wat het kan zijn en dan vooraan kijkt kom je er wel uit.
zou ik tenminste doen als ik een winkel was.
maar ok volgens mij staat het niet achteraan maar vooraan. eerst wat letters dacht ik, dan het week en dan het jaar nummer.
maar ik kan het mis hebben. helaas heb ik ff geen zin om die van mij eruit te halen om te kijken.
maar als je ff nadenkt wat het kan zijn en dan vooraan kijkt kom je er wel uit.
Ik heb er een uit week 16, maar wat er verder staat weet ik niet, ik haal de Gorb er liever niet af, als ik de verhalen van sommige hoor over een core die kaduuk gaat bij het vast/losmaken.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Iemand die weet hoe je het week nummer van je Duron kan zien? De tweede regel van mijn Duron 650 is AKAA0022BPEW
Ik zelf dacht dat hij wel in de 22e week gemaakt zou zijn (0022 - week 22, jaar 00 oftewel 2000)
Ik zelf dacht dat hij wel in de 22e week gemaakt zou zijn (0022 - week 22, jaar 00 oftewel 2000)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
wanneer is een processor volgens jouw stabiel? je moet ook verschillende software en spellen draaien en daarnaast benchmarks enzo. en een cpu torture progje. persoonlijk vind ik deze erg goed de stability tester http://www.vtoy.fi/jv16 /
een stuk beter dan prime95 die je CPU niet helemaal bezet en niet eens de cache tortured.
een stuk beter dan prime95 die je CPU niet helemaal bezet en niet eens de cache tortured.
ik heb een week 15... maar oc'en heb ik nog niet gedaan...
Ja, dat vind ik ook. Wanneer is een processor stabiel: Af en toe lees ik zoiets van "We managed to get the proc stable at ...MHz / GHz, but weren't able to boot windows". Tja, het is maar wat je stabiel noemt. Ik vind dat een proc pas stabiel is als hij +/- 3 uur achter elkaar op 100% kan draaien, bijv. een grote avi omzetten in mpg.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Beste tot nu toe 2 dingen:
Prime95 een paar uur draaien: zie je vanzelf
Maar zelfs een PC die daarbij geen probs geeft kan nog struikelen over het volgende:
Grote zipfile inpakken/uitpakken (>300/400MB)
M'n Dual C400@558 crashed nooit, geen problemen met Prime95, maar soms als ik een grote zipfile uitpak dan geeft ie een error. Zet ik 'm met softfsb (in dit geval BPfsp) op 400: geen problemen.
Lees anders in de nieuwsgroep comp.sys.ibm.pc.hardware.chips (zoeken met www.deja.com ). D'r zijn aardig wat mensen die dit hebben vastgesteld.
Prime95 een paar uur draaien: zie je vanzelf
Maar zelfs een PC die daarbij geen probs geeft kan nog struikelen over het volgende:
Grote zipfile inpakken/uitpakken (>300/400MB)
M'n Dual C400@558 crashed nooit, geen problemen met Prime95, maar soms als ik een grote zipfile uitpak dan geeft ie een error. Zet ik 'm met softfsb (in dit geval BPfsp) op 400: geen problemen.
Lees anders in de nieuwsgroep comp.sys.ibm.pc.hardware.chips (zoeken met www.deja.com ). D'r zijn aardig wat mensen die dit hebben vastgesteld.
Pagina: 1