Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Ik hoop dat dit het juiste forum hiervoor is!

Mijn ouders hebben Horizon pakket van ziggo/upc. Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een CI+ module in mijn TV zodat ik ook kon genieten van hun abonnement en dus HD zenders. Echter woon ik nu op kamers in een andere stad maar ik vroeg mij af, is het mogelijk om zo'n zelfde CI+ module aan te schaffen bij hun abonnement en dan in die andere stad ook te genieten van hun abonnement en dus zenders? Aangezien dat goedkoper is dan zelf een pakket aanschaffen.
Note: de regio is wel heel andere, van regio Rotterdam naar regio Eindhoven

Mijn vraag
Kan je een extra mediabox/CI+ module aanschaffen en die gebruiken in een TV in een andere stad dan waar de abonnementhouder zijn mediabox heeft staan?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de vraag gegoogled maar kon er niks over vinden behalve: https://chelloo.com/forum/index.php?topic=42264.0
Echter is dit forum wel 5 jaar oud dus weet niet of er inmiddels wat veranderd is en ik kon een echt antwoord niet vinden.

Bedankt in ieder geval!

Beste antwoord (via Jamesl op 12-08-2016 22:16)

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Oud ziggo klanten kunnen zelf smartcards activeren in mijn ziggo, en deze zouden overal moeten werken. Mogelijk alleen irdeto kaarten, maar dat weet ik niet zeker. Een extra ci+ kost je ouders €2 pm welke jij zou kunnen proberen te gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

De CI+ modules zijn tussen origineel Ziggo gebied en origineel UPC gebied in ieder geval niet compatible. Daar ben ik op de harde manier achter gekomen na mijn verhuizing..

Dividend for Starters

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Oud ziggo klanten kunnen zelf smartcards activeren in mijn ziggo, en deze zouden overal moeten werken. Mogelijk alleen irdeto kaarten, maar dat weet ik niet zeker. Een extra ci+ kost je ouders €2 pm welke jij zou kunnen proberen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Origineel zaten bij UPC(was ook UPC gebied inderdaad).
Wat jullie zeggen is probeer het eens uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Yup :)

• Jamesl
Even een update! Heb hem gisteren binnen gekregen en het werkt :)
Pagina: 1