Ik beschik over een Sony Bravia KDL-43W755C en zoek daarbij een mooie soundbar. De soundbar komt niet in heel grote ruimte, vandaar mijn keuze voor een soundbar met geïntegreerde subwoofer, dit om ruimte te besparen.
Ik zoek een?
Soundbar (het liefst) met geïntegreerde subwoofer
Wat is je budget?
300 a 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het belangrijke is vooral om muziek mee te luisteren, daarnaast game ik ook zo nu en dan en kijk ik wel veel Formule 1. Een serie of film kijken komt niet vaak voor, maar ook dan wil ik graag goed geluid. Het belangrijkste is dat de balans bij muziek goed is. Dus hoge tonen moet in balans zijn met de lage tonen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat ikzelf een Sony televisie heb, zag ik de Sony HT-XT1. Ik las alleen wel dat de bass soms wat overheerst, dat moet dus wel instelbaar zijn.
Ik zoek een?
Soundbar (het liefst) met geïntegreerde subwoofer
Wat is je budget?
300 a 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het belangrijke is vooral om muziek mee te luisteren, daarnaast game ik ook zo nu en dan en kijk ik wel veel Formule 1. Een serie of film kijken komt niet vaak voor, maar ook dan wil ik graag goed geluid. Het belangrijkste is dat de balans bij muziek goed is. Dus hoge tonen moet in balans zijn met de lage tonen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat ikzelf een Sony televisie heb, zag ik de Sony HT-XT1. Ik las alleen wel dat de bass soms wat overheerst, dat moet dus wel instelbaar zijn.