Shopreview rating wordt niet getoond + probleem aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• AncientProphecy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:59
Hey Tweakers,

Na een vervelende ervaring met een shop met 4 sterren, heb ik een review geschreven zodat andere Tweakers deze ervaring bespaard blijft. Na plaatsing van deze review valt het mij op dat zowel ik als een collega van me het aantal sterren niet kan zien.

Om te checken of ik überhaupt de ratings goed heb geselecteerd, wilde ik de review aanpassen. Om dit te doen klikte ik op "review aanpassen". In plaats van dat dit mij naar het scherm met alle reviewsecties bracht, krijg ik nu een scherm "Plaats reactie op een review van SiComputers". Hierop staat 1 textarea met vooraf ingevuld de tekst van het kopje "Algemeen". Verder staat hier de knop "Plaats reactie".

Iets doet mij dus vermoeden dat er dus een configuratiefoutje o.i.d. is bij het shopreview systeem.

De review: https://tweakers.net/shopreview/permalink/171391/

Probleem op:
  • Win10.0.10586 Build 10586
  • Chrome 52.0.2743.116 m
  • IE 11.494.10586.0

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Je was vergeten de 'Algemene Beoordeling' in te vullen waardoor de review niet als review werd gezien maar als gewone comment. Blijkbaar gaat daar wat fout want dat veld zou voor een review verplicht moeten zijn.

Ik heb nu voor deze review de Algemene Beoordeling ook ingevuld zodat je hem als het goed is weer moet kunnen aanpassen :)

Intentionally left blank

• AncientProphecy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:59
Haha dank! Vreemd genoeg ook nog eens goed gegokt :p Maar blij dat er in ieder geval nog 1 bugje gevonden is door mijn vergeetachtigheid :+

EDIT: Ohja, en bij deze, het is inderdaad opgelost

[ Voor 16% gewijzigd door AncientProphecy op 16-08-2016 22:30 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

\o/

Het veld voor algemene beoordeling is inmiddels ook weer verplicht gemaakt, dus dit probleem zou niet meer voor mogen komen :)

Intentionally left blank