Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Streamprocessors toegevoegd 
Omdat het geen nieuwe console is, maar een revisie, hebben we gekozen voor een korte review, die met name ingaat op hoe het apparaat in de praktijk presteert ten opzichte van het originele model. Komende consoles zoals de PS4 4.5/Neo en Project Scorpio zullen we ongetwijfeld diepgaander behandelen.-The_Mask- schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:25:
Maar waar het eigenlijk in deze review over gaat zijn natuurlijk de hardwarematige veranderingen, maar daar zie ik bijna niks over. Waar zijn de foto's van de binnenkant? Waar is de uitleg van wat wat is van binnen en wat zit er allemaal in?
Tja het is maar hoe je het wil noemen. Onder revisie wordt normaal gesproken iets anders verstaan. Zowel extern als intern is het een totaal ander product en ook de naam is anders, dus ander product lijkt mij.
Revisies zijn ongetwijfeld al geweest van de Xbox One, maar daar hoor je vaak niks van. Ik ken maar weinig fabrikanten welke echt aangeven van welke revisie hun product is. Ik weet dat Silverstone het doet bij hun voedingen, die plakken een stickertje erop welke revisie het is. Maakt overigens vaak ook weinig uit, want het verschil tussen revisies is vaak verwaarloosbaar klein.
Edit: maar als je het pas bij de Scorpio uitgebreid over de hardware wil hebben van ook deze is dat toch weinig interessant meer? Dan zijn we al zoveel maanden verder en is het eigenlijk geen nieuws meer. Ik vind het een vreemde keuze voor zo'n populair product. Dat terwijl is ook nog eens totaal niks heb met consoles, nog nooit één gehad zelfs, geen enkele.
[ Voor 29% gewijzigd door -The_Mask- op 13-08-2016 01:12 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Zijn er meerdere versies of implementatiemogelijkheden van hdr dan?Microsoft heeft gekozen voor ondersteuning van de hdr10-standaard, die onderdeel is van de ultra hd blu-ray-specificatie.
Belangrijke toevoeging: oplossen van major issues zoals de bekende rrod en kennelijk ook het beschadigen van disks: Wikipedia: Xbox 360 technical problemsDergelijke hardwarerevisies zijn gebruikelijk in de consolewereld; voorganger Xbox 360 kreeg in de tien jaar dat de console in productie was bijvoorbeeld acht revisies. In de meeste gevallen leidt een hardwarerevisie niet tot merkbare verschillen in prestaties, omdat de specificaties dezelfde blijven en enkel de productiemethode verandert naar een kleiner procedé.
Vergelijk is verwarrend.
In de film staat links Xbox One S en dus tegengesteld van de tekst.Vergelijking tussen Project Cars op de Xbox One en Xbox One S
[ Voor 77% gewijzigd door PcDealer op 14-08-2016 14:10 ]