Synology DS115j

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-01 19:37
Ik heb besloten om Synology DS115j te kopen voor bewakingscamera's.

Echter kom ik niet verder over ondersteuning van camera's. Op site van Synology staat Skytronic niet tussen.

Mijn vraag is of iemand misschien weet of ik mijn camera's aan toe kan voegen?

Het gaat om deze: http://www.maxtotaal.nl/s...geschikt-voor-android-ios

Heb er 2 van een voor en een achter.

Alvast bedankt :)

PS: Heb al google gebruikt, maar waarschijnlijk verkeerd gezocht :)

Alle reacties

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik weet niet exact de specs van die camera's, maar houd er rekening mee dat een 115j nou niet echt een krachtpatser is. Tevens heb je ook maar een enkele schijf en dus geen enkele achtervang bij problemen met die disk.

Ik zou altijd aanraden om een 2-disk NAS te kiezen en gezien je eis van minimaal 3 camera's zou ik een iets krachtiger modelletje kiezen en 2 disken gebruiken. (of met 1 disk beginnen en spoedig een 2e bijkopen)

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-01 19:37
In zo een richting doet die het wel :) Heb al vermeld dat ik daar heb gekeken en Skytronic staat niet tussen :)
GeeMoney schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:24:
Ik weet niet exact de specs van die camera's, maar houd er rekening mee dat een 115j nou niet echt een krachtpatser is. Tevens heb je ook maar een enkele schijf en dus geen enkele achtervang bij problemen met die disk.

Ik zou altijd aanraden om een 2-disk NAS te kiezen en gezien je eis van minimaal 3 camera's zou ik een iets krachtiger modelletje kiezen en 2 disken gebruiken. (of met 1 disk beginnen en spoedig een 2e bijkopen)
Het is inderdaad wel beter om 2 disks te hebben, maar waar heb ik vermeld dat mijn eis is minimaal 3 camera's? :9

Heb 2 camera's een voor en een achter :)