[windows 10 anniversary update] installeren lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Dat Tweakers,

Ik wil 2 tal systemen updaten naar de nieuwe windows 10 anniversary update.

Ik heb de update niet automatisch gekregen dus ik wil hem installeren door middel van de te downloaden tool. Zodra ik deze tool start komt mooi het scherm dat hij je pc controleerd of de update geinstalleerd kan worden. dit lijkt allemaal oke en hij begint met downloaden. vervolgens als de download klaar is gaat hij de update voorbereiden en lijkt het nog allemaal goed te gaan. de download is klaar en hij kan gaan installeren. je moet enkel nog op de knop nu bijwerken klikken.

alleen dan. je klik op de knop nu bijwerken en het hele verhaal begint weer opnieuw. zodra de download en het hele verhaal klaar is komt er in eens het blauwe update scherm naar voren. het scherm van het updaten naar Windows 10. Het lijkt er dus op dat hij Windows 10 opnieuw wil gaan installeren.

Ik heb dit niet gehad bij andere systemen welk ik geupdate heb vandaar mijn vraag. wat zou er fout kunnen gaan? ik dacht misschien dat hij eerst volledig geupdate moest zijn met de huidige versie maar dat is hij al. de .545.