Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niks bijzonders eigenlijk. Voornamelijk het normale huis, tuin en keukenwerk. Wil wel beginnen met fotobewerking. (Lightroom) Omdat fotografie een leuke bezigheid is voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget vrijgemaakt van rond de 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks, alles zal nieuw worden aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn voorlopige "boodschappenlijst" GPU, dat is het enige waar ik maar niet uitkom, Ik ben geen gamer maar wil toch wel een fatsoenlijk GPU hebben die morgen niet gelijk ouderwets is.
De Samsung SM951 (NVMe) daar wil ik al mijn programmas en windows op hebben.
Op de Crucial mijn ducumenten, foto,s etc... voor algemene opslag dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar goed spul is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en kwaliteit is gewenst
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik graag zou willen weten / bevestigd zou zien is of de onderdelen ook daadwerkelijk goed op elkaar afgesteld zijn en probleemloos metelkaar gaan werken. De onderdelen heb ik na vele topics te hebben gelezen gekozen. (Windows 10 en toetsenbord ga ik in Zweden kopen) .
Mijn motivatie:
Heb nu een Samsung laptop (R720) van 2009 en een Pixel C. Wil nu weer een goede desktop hebben. (De laptop komt nooit van zijn plek af en als we weggaan nemen we de Picel C mee )
Zat eerst naar een allinone te kijken van Dell maar na diverse topics te hebben gelezen en wat rekenwerk. Leek het me een goed plan om zelf aan de slag te gaan. Betere specs voor voor mijn geld.
Ik heb nog nooit een PC gebouwd en wil dat toch een keertje in mijn leven doen. Ik ben ervan bewust dat het systeem wat ik heb samengesteld zwaar overkill voor mij is. Ik, doe het omdat het kan.
(Rond 26 augustus wil ik de bestelling plaatsen en dat ga ik dan doen bij Afuture. Ga volgende week op vakantie en als ik dan thuiskom liggen mijn spullen hopelijk bij het afhaalpunt)
Niks bijzonders eigenlijk. Voornamelijk het normale huis, tuin en keukenwerk. Wil wel beginnen met fotobewerking. (Lightroom) Omdat fotografie een leuke bezigheid is voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget vrijgemaakt van rond de 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks, alles zal nieuw worden aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn voorlopige "boodschappenlijst" GPU, dat is het enige waar ik maar niet uitkom, Ik ben geen gamer maar wil toch wel een fatsoenlijk GPU hebben die morgen niet gelijk ouderwets is.
De Samsung SM951 (NVMe) daar wil ik al mijn programmas en windows op hebben.
Op de Crucial mijn ducumenten, foto,s etc... voor algemene opslag dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar goed spul is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en kwaliteit is gewenst
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik graag zou willen weten / bevestigd zou zien is of de onderdelen ook daadwerkelijk goed op elkaar afgesteld zijn en probleemloos metelkaar gaan werken. De onderdelen heb ik na vele topics te hebben gelezen gekozen. (Windows 10 en toetsenbord ga ik in Zweden kopen) .
Mijn motivatie:
Heb nu een Samsung laptop (R720) van 2009 en een Pixel C. Wil nu weer een goede desktop hebben. (De laptop komt nooit van zijn plek af en als we weggaan nemen we de Picel C mee )
Zat eerst naar een allinone te kijken van Dell maar na diverse topics te hebben gelezen en wat rekenwerk. Leek het me een goed plan om zelf aan de slag te gaan. Betere specs voor voor mijn geld.
Ik heb nog nooit een PC gebouwd en wil dat toch een keertje in mijn leven doen. Ik ben ervan bewust dat het systeem wat ik heb samengesteld zwaar overkill voor mij is. Ik, doe het omdat het kan.
(Rond 26 augustus wil ik de bestelling plaatsen en dat ga ik dan doen bij Afuture. Ga volgende week op vakantie en als ik dan thuiskom liggen mijn spullen hopelijk bij het afhaalpunt)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 230,51 | € 230,51 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Sapphire NITRO+ Radeon RX 470 4G D5 | € 229,- | € 229,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 600 Zwart | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Dell Ultrasharp UP2516D Zilver, Zwart | € 325,60 | € 325,60 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | Samsung SM951 (NVMe) 256GB | € 138,69 | € 138,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.476,61 | |