Spire Koeling

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-04 09:25
Kep een spire koeling op me AMD 750 mhz, niet ge oced maar gewoon standaard, wel unlocked.

Maar de vraag is die Spire Koeling maakt bij het opstarten een enorme tering herrie (niet normale geruis maar net of er iets tussen zit)

Kep hem er al eens af gehaald en gechecked maar kan niks vinden, heeft iemand anders dit probleem ook gehad ?

Jaja kweet die Spire is niet alles maar het systeem heeft niet beter nodig :) en mn Fob 32 komt eraan maar die moet op een andere proc :)

• TUNER
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2020

TUNER

Zo is't maar net.

Ball of Sleave bearing?

....You're just Furious 'cause your car isn't Fast

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 13:11

Flotter

Pelipper!

Op woensdag 27 juni 2001 12:03 schreef Mathizsias het volgende:
Kep een spire koeling op me AMD 750 mhz, niet ge oced maar gewoon standaard, wel unlocked.

Maar de vraag is die Spire Koeling maakt bij het opstarten een enorme tering herrie (niet normale geruis maar net of er iets tussen zit)

Kep hem er al eens af gehaald en gechecked maar kan niks vinden, heeft iemand anders dit probleem ook gehad ?

Jaja kweet die Spire is niet alles maar het systeem heeft niet beter nodig :) en mn Fob 32 komt eraan maar die moet op een andere proc :)
Ik ben dus niet de enige met dat probleem :P

Hij draait ook bij mij (als ie net aan staat) langzamer dan ie zou moeten doen en dat geeft idd behoorlijk wat herrie. 'k Heb 'm al een keer gesmeerd, maar na een week of 2 begon ie weer...
Op woensdag 27 juni 2001 12:09 schreef TUNER het volgende:
Ball of Sleave bearing?
Ball bearing

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Heb ik ook met mn Globalwin Vep32... Ding maakt soms echt een teringherrie de eerste minuut dattie aanstaat... Maar hij doet het verder wel goed, dus het lijkt me niet echt een probleem.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 13-05 14:22
Als zo'n fan een teringherrie maakt de eerste 10 min. ofzow betekend dat dat hij aan het doodgaan is. >:) Oftewel gauw een ander fannetje erop zetten want die je nu hebt kan het elk moment begeven.

• TUNER
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2020

TUNER

Zo is't maar net.

bal-gevallen maken zowiezo al meer herrie,
maar als ie echt herrie maakt, wegpleuren. :)

....You're just Furious 'cause your car isn't Fast

• Flotter

Flotter

Pelipper!

Op woensdag 27 juni 2001 14:59 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Als zo'n fan een teringherrie maakt de eerste 10 min. ofzow betekend dat dat hij aan het doodgaan is. >:) Oftewel gauw een ander fannetje erop zetten want die je nu hebt kan het elk moment begeven.
Oooow, niks aan't handje dus...

Aan de andere kant, als ik er nu een nieuwe op zet kan'k m'n processor ook gelijk ff unlocken :)

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
hmmz ik heb precies dezelfde, maar die hoor je haast niet.. misschien zit er wel ECHT iets in :)

• Mathizsias
  • Laatst online: 13-04 09:25
Kheb nou lekker Fop 32 dus niks meer te klagen, alhoewel...hij maakt wat geluid (meer dan die Spire) maar dat zit wel goed :)

Thnx Mensen Laterz !!

[close topic]

• Flotter

Flotter

Pelipper!

FuzzyLogic3: Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/flotter/Temp/fan.jpg, hij stabiliseert na korte tijd op +/- 4300 rpm

Pagina: 1