Beste allemaal,
Ik zoek een laptop die niet te groot, lange accuduur heeft en licht is om mee op reis te nemen.
Zelf heb ik al besloten dat het dan een chromebook gaat worden.
Ik heb al specificaties vergeleken, maar het zegt me niet zo heel veel, kortom ik weet gewoon niet of ik een full HD scherm nodig heb of een 1366 x 768 scherm voldoet.
Wat ga je met je laptop doen?
[i]Ik heb hem voornamelijk nodig voor internet, foto's opslaan en films kijken.
Wat is je budget?
Minder dan 400 euro, hier kan je naar mijn weten een goede chromebook voor halen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dat zeker, ik ga voor een half jaar tot een jaar op reis dus zal ik een goede accu nodig hebben, en moet hij niet te zwaar en te groot zijn. Zelf keek ik vooral naar 11,6 inch en 13,3.
Ik nijg zelf vooral naar een Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7.
Deze is net iets groter, 14 inch maar dat zou eventueel nog kunnen.
Heb in mijn zoektocht geselecteerd op besturingssysteem Google Chrome OS, 11 tot 14 inch, Full HD scherm en 4GB geheugencappaciteit.
Moet ik misschien toch gaan kijken naar een lagere resolutie voor langere accu duur?
Wat voor processor heb ik nodig?
Wat is een chromebook met een goede accuduur?
Heb namelijk ook geen idee wat het verschil is tussen een Acer Chromebook CB5-311-T4S0 of een Acer Chromebook CB5-311-T17X.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Ik zoek een laptop die niet te groot, lange accuduur heeft en licht is om mee op reis te nemen.
Zelf heb ik al besloten dat het dan een chromebook gaat worden.
Ik heb al specificaties vergeleken, maar het zegt me niet zo heel veel, kortom ik weet gewoon niet of ik een full HD scherm nodig heb of een 1366 x 768 scherm voldoet.
Wat ga je met je laptop doen?
[i]Ik heb hem voornamelijk nodig voor internet, foto's opslaan en films kijken.
Wat is je budget?
Minder dan 400 euro, hier kan je naar mijn weten een goede chromebook voor halen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dat zeker, ik ga voor een half jaar tot een jaar op reis dus zal ik een goede accu nodig hebben, en moet hij niet te zwaar en te groot zijn. Zelf keek ik vooral naar 11,6 inch en 13,3.
Ik nijg zelf vooral naar een Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7.
Deze is net iets groter, 14 inch maar dat zou eventueel nog kunnen.
Heb in mijn zoektocht geselecteerd op besturingssysteem Google Chrome OS, 11 tot 14 inch, Full HD scherm en 4GB geheugencappaciteit.
Moet ik misschien toch gaan kijken naar een lagere resolutie voor langere accu duur?
Wat voor processor heb ik nodig?
Wat is een chromebook met een goede accuduur?
Heb namelijk ook geen idee wat het verschil is tussen een Acer Chromebook CB5-311-T4S0 of een Acer Chromebook CB5-311-T17X.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.