Realtek 8019 AS Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik heb het volgende probleem, ik heb een freesco server draaien met pci kaarten, alleen heb ik nu een 486 daar wil ik ook freesco op draaien zodat ik die andere pc voor iets anders kan gebruiken.

Het probleem is dat ik geen Configuratie Tool heb voor mijn RTL8019 AS ik kan hem downloaden van Realtek site maar dat wil niet (ftp server bij realtek doet het niet)
:(

Iemand een idee hoe ik nu aan mijn I/O adres en irq kom?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
in de bios kan je toch bij advanced toch alle irq's en i/o's zien??

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Loque,..you have new mail...
Sucess

Dave,..

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
Op woensdag 27 juni 2001 13:06 schreef GigaDave56 het volgende:
Loque,..you have new mail...
Sucess

Dave,..
deel effe jouw wijsheid !!

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik wil hierbij Dave hartelijk bedanken voor zijn meel :D

Het is gelukt, mijn 486 is nu mijn freesco router.

Het programmaatje dat Dave mij gestuurd heeft is een progje waarmee je je I/O adres en je IRQ van je netwerk kaarten kan uitlezen.

Met deze gegevens kun je zo weer verder in Freesco om je netwerk kaarten te configureren.

Het werkte eerste niet maar ik ben er achter gekomen dat je je ETH0 moet gebruiken voor internet en je ETH1 voor het neterk. (anders om wou bij mij niet :? )

Thanx Dave

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Dat proggel dat ie je gestuurd heeft is dat een universeel irq en i/o uitlees proggel voor nics of gewoon die van realtek?
in het geval het een universele is, ben ik daar ook wel in geinteresseerd....mijn mail adres is voor het geval je zou willen forwarden: timothee@minddigger.com
Pagina: 1