Toon posts:

iCloud wachtwoord vergeten + oud, onbekend emailadres

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Even korte uitleg wat het probleem is:

Mijn moeder heeft een iphone 4
voor namelijk in gebruik voor whatsapp.

whatsapp moest een update hebben.
bij de update word gevraagd om in te loggen.
wachtwoord is onbekend.
het emailadres bekend op deze telefoon is een oud emailadres die niet meer in gebruik is.

als ik naar iforgot.apple.com ga zegt hij ook dat het emailadres geen apple id is.

iemand tips hoe ik deze telefoon weer werkend krijg?

ik dacht zelf misschien een nieuw apple id aan te maken en dus de telefoon weer naar fabriekinstellingen te zetten. alleen nu is t punt dat ik 'zoek mijn iphone' niet kan uitschakelen want je raad het al.. een wachtwoord nodig.

8)7 8)7 8)7

Alle reacties

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:07
Even met de bon je melden bij een Apple store of even bellen of ze je kunnen helpen?

Ik weet dat ze het uit kunnen zetten (zelf gehad) maar niet zonder orginele aankoopbon

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

En wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

Kan je bijvoorbeeld dat e-mailadres weer heractiveren / registreren? (Bijv. opgezegd "Hotmail" adres?)
Geen boekjes meer aanwezig waar het wachtwoord mogelijk in staat? Want ik vermoed dat er wel vaker eens iets is geupdate op die telefoon?

Gestoord word je toch...

Verwijderd

Topicstarter
Wognummer schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:29:
Even met de bon je melden bij een Apple store of even bellen of ze je kunnen helpen?

Ik weet dat ze het uit kunnen zetten (zelf gehad) maar niet zonder orginele aankoopbon
Hij is tweedehands...... dus geen bon |:(

Verwijderd

Topicstarter
Trucker Her schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:30:
En wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

Kan je bijvoorbeeld dat e-mailadres weer heractiveren / registreren? (Bijv. opgezegd "Hotmail" adres?)
Geen boekjes meer aanwezig waar het wachtwoord mogelijk in staat? Want ik vermoed dat er wel vaker eens iets is geupdate op die telefoon?
Jaa... het is nogal een ingewikkeld verhaal want hij was gekoppeld aan mijn vaders telefoon en ipad.. daarop is t emailadres prima veranderd.. helemaal goed gegaan maar op mijn moeders iphone dus niet.. dus het wachtwoord wat het eerst was pakt de telefoon dus niet meer..

en eerder werkte het dus prima voor dat het emailadres is gewijzigd op die andere

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De enige die je hier kan helpen is Apple. Zie Contact opnemen met Apple Support, en kies 'Apple ID'.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Als ik het goed heb begrepen is het nog wel hetzelfde Apple-account, maar met een onjuist e-mailadres? Wordt dit toestel nog op iCloud.com genoemd? Zo ja, dan kun je het daar gewoon van Find My iPhone verwijderen. Als het een ander Apple-account is waar je geen toegang meer toe hebt, dan kom je zonder Apple’s hulp niet verder.
Pagina: 1