Screen tearing bij een enkele monitor aangesloten middels de displayport
Mijn excuses voor een aantal multi posts.
Beste tweakers,
Sinds vandaag heb 3 AOC 2369VM monitoren, waarvan het scherm dat met de displaysport word aangesloten last heeft van screen tearing (gewoon op de windows desktop, dus niet in games ofzo).
2 schermen zijn aangesloten middels een dvi-hdmi converter en hdmi kabel, welke prima functioneren. Scherm 3 aangesloten met een displaysport kabel welke last van screen tearing.
De schermen zijn verder prima, ik heb alle kabels onderling al gewisseld en dit komt telkens voor met het scherm dat middels de displaysport is aangesloten.
Ik gebruik Windows 10 icm de volgende hardware;
Gigabyte GA-P55-UD3
i7-860
Sapphire HD5770 1GB
AOC i2369vm
Sharkoon DisplayPort kabel 3m
Ik ben nog geen vergelijkbare situaties tegengekomen op google, dus eigenlijk heb is geen idee wat ik hiermee moet doen.
iemand ideeen, suggesties, tips, of nog beter de oplossing?
Alvast bedank voor de hulp,
ZPx
Mijn excuses voor een aantal multi posts.
Beste tweakers,
Sinds vandaag heb 3 AOC 2369VM monitoren, waarvan het scherm dat met de displaysport word aangesloten last heeft van screen tearing (gewoon op de windows desktop, dus niet in games ofzo).
2 schermen zijn aangesloten middels een dvi-hdmi converter en hdmi kabel, welke prima functioneren. Scherm 3 aangesloten met een displaysport kabel welke last van screen tearing.
De schermen zijn verder prima, ik heb alle kabels onderling al gewisseld en dit komt telkens voor met het scherm dat middels de displaysport is aangesloten.
Ik gebruik Windows 10 icm de volgende hardware;
Gigabyte GA-P55-UD3
i7-860
Sapphire HD5770 1GB
AOC i2369vm
Sharkoon DisplayPort kabel 3m
Ik ben nog geen vergelijkbare situaties tegengekomen op google, dus eigenlijk heb is geen idee wat ik hiermee moet doen.
iemand ideeen, suggesties, tips, of nog beter de oplossing?
Alvast bedank voor de hulp,
ZPx
[ Voor 23% gewijzigd door zekerpixels op 14-08-2016 15:56 ]