Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn ouders willen gaan gamen, en daarom ga ik een nieuwe PC voor ze in elkaar te zetten (Waar ik zelf af en toe ook wel even op zal spelen
). Aangezien er maar eens in de 6 a 8 jaar een nieuwe desktop wordt gekocht, zijn de onderdelen vooral gericht op duurzaamheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een goed scherm,een muis, boxen en een toetsenbord worden meegenomen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval voldoende opslag. De PC zal door iedereen in het huis worden gebruik (4 man in totaal). Mijn ouders gebruiken nog wel eens een CD, dus een optische drive mag ook niet ontbreken. Voor de rest moet de hardware krachtig genoeg zijn om de komende 6 jaar games te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het wel leuk om een keer een AMD kaart te pakken i.p.v. Nvidia, maar in principe sta ik open voor alle meken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De vraag was om een extra stille kast te bouwen. Vandaar ook mijn keuze voor de Fractal Design Define R5 en de Corsair RM550x.
Ga je overklokken?
Nee, de stabiliteit van het systeem is belangrijker.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben geen zeer ervaren bouwer (heb tot nu toe twee desktops in elkaar gezet), dus ik ben vooral benieuwd of alle apparatuur goed op elkaar aansluit. Voor de rest ben ik erg nieuwsgierig wat jullie vinden van de duurzaamheid van de gekozen onderdelen. Misschien hebben jullie nog tips om het geluidsniveau nog verder naar beneden te halen. Volgens mij is de optische drive nog een behoorlijke zoemer.
Alvast bedankt voor alle input!
Mijn ouders willen gaan gamen, en daarom ga ik een nieuwe PC voor ze in elkaar te zetten (Waar ik zelf af en toe ook wel even op zal spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een goed scherm,een muis, boxen en een toetsenbord worden meegenomen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval voldoende opslag. De PC zal door iedereen in het huis worden gebruik (4 man in totaal). Mijn ouders gebruiken nog wel eens een CD, dus een optische drive mag ook niet ontbreken. Voor de rest moet de hardware krachtig genoeg zijn om de komende 6 jaar games te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het wel leuk om een keer een AMD kaart te pakken i.p.v. Nvidia, maar in principe sta ik open voor alle meken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De vraag was om een extra stille kast te bouwen. Vandaar ook mijn keuze voor de Fractal Design Define R5 en de Corsair RM550x.
Ga je overklokken?
Nee, de stabiliteit van het systeem is belangrijker.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben geen zeer ervaren bouwer (heb tot nu toe twee desktops in elkaar gezet), dus ik ben vooral benieuwd of alle apparatuur goed op elkaar aansluit. Voor de rest ben ik erg nieuwsgierig wat jullie vinden van de duurzaamheid van de gekozen onderdelen. Misschien hebben jullie nog tips om het geluidsniveau nog verder naar beneden te halen. Volgens mij is de optische drive nog een behoorlijke zoemer.
Alvast bedankt voor alle input!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Asus Radeon RX 480 8GB | € 276,- | € 276,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 66,25 | € 66,25 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 990,04 | |