Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video Editting Laptop ~€400-500

Pagina: 1
Acties:

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 20:30
Aangezien ik een designer en een kleine YouTuber ben ben ik op zoek naar een Laptop voor video- en foto-editen voor als ik weg ben! (Als je dit leest en denkt, ik heb een design nodig, stuur me een PM)

Wat ga je met je laptop doen?
1080P video's editen, designen en licht gamen als er goede WiFi is. (CS:GO, Minecraft etc.)

Wat is je budget?
€400-500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij zal vooral gebruikt worden on the go!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt voorkeuren kwa merk, denk wel dat er een i5 of dergelijke in moet zitten! (Opslag kan ik altijd nog extern halen als er niet veel op staat)

Ik zat zelf hier aan te denken: pricewatch: Acer Extensa 2511-53RJ deze leek mij kwa CPU wel goed en voor de rest ook genoeg voor video en foto editting

Edit: die heeft een Qwertz toetsenbord :(

[ Voor 16% gewijzigd door Mrbassien op 11-08-2016 22:00 ]

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 15:06
Voor dit budget ben je gebruikt beter af, denk ik. Nieuw heb je alleen -U serie processors, welke echt niet lekker meekomen bij videobewerking. De schermen zijn van lage kwaliteit, evenals de behuizing van de laptop.

Gebruikt kun je rond dit budget bv. de HP Elitebook 8560w krijgen. Quadcore i7, goed Full HD scherm, nVidia Quadro videokaart en een bouwkwaliteit als een tank.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:26
Met dit budget schiet je inderdaad niet veel mee op. Gamen word het al helemaal niet, minecraft op 30 fps misschien en videoediting kan... Met meer wachten dan dat je bezig bent.

Gewoon een goede tweedehandse kopen. Kijk eens bij vraag & aanbod hier op tweakers, staan vaak wel leuke dingen bij