Ik heb eind mei een laptop gekocht lenovo ideapad 710s om precies te zijn.) voor mijn studie die ik aankomend schooljaar ga volgen. Na een aantal weken bleek deze foutief te werken, hij kwam langzaam (2 min+) of niet uit slaapstand. Na contact te hebben gehad met support die me vertelden om hem via Onekey te resetten crashte de laptop en kon ik niks meer (windows werkte niet meer, recovery ook niet). Deze heb ik toen (6 juli) aangemeld ter reparatie. De laptop is daar "gerepareerd" en heb ik 6 augustus terug mogen ontvangen. Gelijk zag ik bij het openen van het pakketje dat er lelijke krassen op de bovenkant van de laptop zaten, en ook was het probleem met slaapstand niet opgelost, alleen de ssd was vervangen.
Ik heb geen vertrouwen meer voor de Lenovo reparatieservice, ik moest zelf overal achteraan bellen (of het wel ontvangen was, wat de status was, etc), en vervolgens maken ze het eigenlijk alleen maar erger.
In principe zou ik gewoon graag mijn geld terug willen. Ik heb deze laptop nodig voor mijn studie en een extra reparatie red ik dus al niet meer voor mijn studie begint.
Wat kan ik hiermee beginnen?
Ik heb geen vertrouwen meer voor de Lenovo reparatieservice, ik moest zelf overal achteraan bellen (of het wel ontvangen was, wat de status was, etc), en vervolgens maken ze het eigenlijk alleen maar erger.
In principe zou ik gewoon graag mijn geld terug willen. Ik heb deze laptop nodig voor mijn studie en een extra reparatie red ik dus al niet meer voor mijn studie begint.
Wat kan ik hiermee beginnen?