Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deze laptop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt een traditionele vraag, maar wil toch wat meer informatie. Heb online deze tweedehands laptop gevonden. Laptop is 1 jaar oud en zou hem kunnen hebben voor 425 euro. Een goede deal?

Wat wil ik doen?
Vooral schoolwerk (veel typen), beetje programmeren in R en Matlab, film zien en heel af en toe eens een spelletje spelen.

Budget
Ik wil zo laag mogelijk blijven, maar wil toch nog genoeg waar voor mijn geld hebben. Vandaar dat ik tweedehands ben beginnen zoeken.

Lenovo thinkpad S540

Type : 20B3001VMB
Full touchscreen / Schermdiagonaal 15,6 "Full Hd
CPU Intel Core i7 4500U dual core 1,8Ghz ; turbo 3Ghz
Ram : 8Gb
Grafisch : AMD Radeon HD 8670M 2Gb, 1980x1080
SSD 256Gb
Bluetooth / WIDI / Wifi ( B/G/N )
Usb 3.0 ; ja
Hdmi
Azerty Keyboard
Windows 8.1 ( license embedded in bios )
Upgraded naar windows 10
Batterij test 26% usage op full hd movie over hdmi naar tv en lcd scherm aan op laptop

Inc Port replicator ( 170 eur in aankoop )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 18:15 ]

Alle reacties

• timicool
  • Registratie: September 2013
  • Niet online

timicool

#Skylake FTW

(overleden)
Hij voldoet wel maar hij heeft een wat zwakkere processor om zo minder stroom te verbruiken.

Hij is weliswaar geschikt voor de bovengenoemde dingen, maar ik zou eerder 25 euro meer betalen voor een leuke quadcore i5 op 2,5 ghz met 3,2 als boost oid dan met deze dual-core gaan omdat dit toch wel kan limiteren...

Of het de 425 euro waard is kan ik zo niet zeggen, er zit in principe wel een leuke grafische kaart in en een ssd.

Echter zijn deze zo bijgezet indien nodig...

Mijn advies is om te kijken of je inderdaad iets soortgelijks kan krijgen maar dan met een iets sterkere processor en daar desnoods de SSD voor opofferen en die er dan zelf voor 60 euro bij plaatsen.

Anders kan je deze ook halen en dan mocht de processor inderdaad niet voldoen een processor halen via ebay en deze dan zelf inbouwen, dit zou niet te moeilijk horen te zijn bij lenovo laptops en de bios van lenovo laptops zijn naar eigen ervaring vrij goed in het accepteren van andere processoren zolang deze het zelfde socket en zelfde powerdraw hebben.

Ik hoop dat je hier iets mee kan!