Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Een telefoon die je kan afsluiten icm. abonnement in NL (het liefst via coolblue), zo clean mogelijk met geen of weinig (nutteloze) voorgeinstalleerde apps, 32GB geheugen en een redelijk tot goede camera. Ter info: Ik heb op dit moment een samsung galaxy S4 al 2 jaar en heb veel problemen met het geheugen (zelfs zonder foto's en zelf geïnstalleerde apps erop zeurt de telefoon nog over opslagruimte en ik erger mij gewoon aan de hoeveelheid apps die ik toch nooit gebruik)

Wat is je budget?
+/- 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, sms, internetten, mailen, youtube, whatsapp, facebook, twitter, swarm, instagram, snapchat, fotobewerkingsapps, nieuwsapps, reisplannerapps etc. games speel ik bijna nooit af en toe een spelletje zoals wordfeud en ruzzle.

Wat heb je zelf al gevonden?
Wileyfox Storm
LG Nexus 5x
General Mobile Android GM5 Plus
Sony Xperia Z5 compact (Hoe is het update beleid van sony? er staat android 5.1 op maar vanwege het formaat, wat 4.5 inch is (persoonlijk toch fijner want kan de telefoon dan gebruiken met 1 hand), zou ik hiervoor wel 100 euro extra aan uit willen geven)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoorde dat er een nieuwe nexus uitkomt, wanneer ongeveer?
Welke telefoon van bovenstaande heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding en is het meest futureproof?
Heeft iemand ervaring met een van de bovenstaande telefoon, wat zijn de voor en nadelen?
Hoe is het updatebeleid van bovenstaande telefoons?
Zijn er andere telefoons die voldoen aan mijn eisen, zo ja, welke?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 17:39 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Op basis van het verleden komen nieuwe Nexus toestellen eind september, begin oktober uit.

Waarom probeer je niet je S4 met Cyanogenmod te flashen om ruimte te creeren? Dan ben je van de onodige Samsung rommel af, en je hebt extra tijd om de nieuwe Nexus af te wachten? En bevalt het niet met Cyanogen, dan is de nieuwe Nexus release dichtbij?

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nutteloze apps kan je vrij eenvoudig uitschakelen en van je startscherm verwijderen, dat zou niet zo'n probleem moeten zijn? Je 'verspilt' er misschien een 100-150 MB opslagruimte mee (als ze niet-verwijderbaar zijn), maar op totaal van 32 GB gaat dat je toch niet de kop kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 13-08-2016 21:48 ]

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:18
Heb zelf moto g 2013 en nu 2015. Zijn vrij van onzin apps en modificaties. Vrijwel stock Android. De nieuwe 2016 versie is in 32 gb verkrijgbaar, maar volgens mij nog niet in nl verkrijgbaar. Rest van Europa wel. De prijs zit in je range, dus wellicht icm een sim only?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt geen idee hoe ik iets moet flashen en apps uitschakelen haha, mijn samsung heeft trouwens wel meer gebreken. Ook kies ik voor een telefoon met abonnement omdat dat veel goedkoper is dan telefoon icm sim only (bij telfort). Ik krijg namelijk een fikse korting op het toestel en de prijs voor belminuten etc. is met een sim only het zelfde als dat ik het combineer met een toestel. :)

Op zich zou ik nog kunnen wachten tot eind september.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:08:
Ik heb echt geen idee hoe ik iets moet flashen en apps uitschakelen haha, mijn samsung heeft trouwens wel meer gebreken. Ook kies ik voor een telefoon met abonnement omdat dat veel goedkoper is dan telefoon icm sim only (bij telfort). Ik krijg namelijk een fikse korting op het toestel en de prijs voor belminuten etc. is met een sim only het zelfde als dat ik het combineer met een toestel. :)

Op zich zou ik nog kunnen wachten tot eind september.
Gelukkig is flashen niet zo moeilijk er staan genoeg tutorials over, het neemt wel wat tijd in maar Cyanogenmod als rom zal echt je toestel vernieuwen qua snelheid. Scheelt een hoop!
Pagina: 1