Toon posts:

Cursus C#

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een cursus C# gaan volgen, en een certificaat ervan behalen.
Wat zijn de beste erkende plekken om deze cursus te volgen?
Er is natuurlijk de standaard LOI cursus, maar geen idee of er betere opties zijn (zonder duizenden uit te geven uiteraard).

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dit is al 1000x gevraagd, wat heb je gevonden en verwacht je van het nog een keer te vragen? Bijvoorbeeld deze exact dezelfde vraag: Cursus c#

[ Voor 29% gewijzigd door johnkeates op 11-08-2016 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wat vragen over cursussen, maar ik heb zo snel niet gevonden wat de best erkende certificaten zijn..?
Ik weet dat ik overal cursussen/tutorials kan volgen, maar dat is niet mijn vraag.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Erkende certificaten voor wie? Je hebt dit examen bv.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het lijkt mij bijvoorbeeld dat het beter staat op een CV, als je een certificaat bij microsoft haalt, dan LOI. (Beetje wat ik bedoel)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:42:
Ja het lijkt mij bijvoorbeeld dat het beter staat op een CV, als je een certificaat bij microsoft haalt, dan LOI. (Beetje wat ik bedoel)
Er staan op de pagina van het certificaat waar eerder naar is gelinkt een aantal resources die je kan gebruiken variërend van begeleid leren (duur) naar gratis video's (van MS) en een boek uitgegeven door MS Tech. Als het je puur om C# leren en een certificaat te doen is, dan zijn dat prima mogelijkheden om dat te halen.

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Megamind schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:39:
Erkende certificaten voor wie? Je hebt dit examen bv.
Ik vraag me af wat de waarde van die certificaten van Microsoft nog is. Alle vragen en antwoorden staan gewoon op het internet 8)7

Ik heb er zelf ondertussen 3 gehaald omdat m'n werkgever dit van mij verlangde en heb dit ook eerlijk gedaan, maar ik weet wel dat ik even goed gewoon de vragen en antwoorden van buiten kon leren, zonder er ook maar iets van te kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bv202 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

Ik vraag me af wat de waarde van die certificaten van Microsoft nog is. Alle vragen en antwoorden staan gewoon op het internet 8)7

Ik heb er zelf ondertussen 3 gehaald omdat m'n werkgever dit van mij verlangde en heb dit ook eerlijk gedaan, maar ik weet wel dat ik even goed gewoon de vragen en antwoorden van buiten kon leren, zonder er ook maar iets van te kennen.
Ja dat is zeker zo, en als developer heb je IMO niks aan dit soort certificaten.
Pagina: 1