Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken om zowel de meest recente games op stabiele manier te kunnen spelen, als om het systeem te gebruiken voor multimedia toepassingen. Tevens moet ik met dit systeem weer een aantal jaren vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 - 1100 EURO. Als de assemblage kosten erg op de prijs drukken wil ik het systeem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op zich geen voorkeur, echter wel goede kwaliteit voor iets meer dan mindere kwaliteit voor weinig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede combinatie tussen een geluidsarm systeem en een energiezuinig systeem
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar zo wel graag de mogelijkheid willen hebben
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik reacties/verbeterpunten naar aanleiding van mijn voorgestelde build, die bijvoorbeeld de prijs kunnen drukken of een beter alternatief zijn etc.
Ik wil het systeem gebruiken om zowel de meest recente games op stabiele manier te kunnen spelen, als om het systeem te gebruiken voor multimedia toepassingen. Tevens moet ik met dit systeem weer een aantal jaren vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 - 1100 EURO. Als de assemblage kosten erg op de prijs drukken wil ik het systeem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 345,95 | € 345,95 |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
1 | Cooltek Antiphon Black | € 73,22 | € 73,22 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 40,50 | € 40,50 |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 127,95 | € 127,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.113,92 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op zich geen voorkeur, echter wel goede kwaliteit voor iets meer dan mindere kwaliteit voor weinig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede combinatie tussen een geluidsarm systeem en een energiezuinig systeem
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar zo wel graag de mogelijkheid willen hebben
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik reacties/verbeterpunten naar aanleiding van mijn voorgestelde build, die bijvoorbeeld de prijs kunnen drukken of een beter alternatief zijn etc.