Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games kunnen spelen op medium/high setting, opnemen & streamen en deze video's kunnen bewerken in sony vegas,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max bedrag is 1200$ vriend gaat hem voor me in elkaar zetten dus geen kosten daarvoor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
2x asus vp287q
muis&toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb er niet all teveel verstand van maar het liefst 16GB aan ram, een videokaart met 3x hdmi/displayport
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij maakt het merk niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie/grootte maakt niet uit genoeg ruimte daarvoor;) alleen zou ik wel het liefst de onderdelen Zwart met rood hebben aangezien ik een zwart met rode gaming setup heb
Ga je overklokken?
Nee,Ik ben tevreden met de standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Aangezien ik er niet teveel verstand van heb wou ik mijn budget zo goed mogelijk gebruiken, om een mooie&snelle zwart met rode gaming/editing pc te krijgen.
Ik wil graag games kunnen spelen op medium/high setting, opnemen & streamen en deze video's kunnen bewerken in sony vegas,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max bedrag is 1200$ vriend gaat hem voor me in elkaar zetten dus geen kosten daarvoor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
2x asus vp287q
muis&toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb er niet all teveel verstand van maar het liefst 16GB aan ram, een videokaart met 3x hdmi/displayport
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij maakt het merk niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie/grootte maakt niet uit genoeg ruimte daarvoor;) alleen zou ik wel het liefst de onderdelen Zwart met rood hebben aangezien ik een zwart met rode gaming setup heb
Ga je overklokken?
Nee,Ik ben tevreden met de standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Aangezien ik er niet teveel verstand van heb wou ik mijn budget zo goed mogelijk gebruiken, om een mooie&snelle zwart met rode gaming/editing pc te krijgen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 249,50 | € 249,50 |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 120,95 | € 120,95 |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-6G-GAMING | € 325,50 | € 325,50 |
1 | WD Red WD30EFRX, 3TB | € 109,51 | € 109,51 |
1 | Corsair Carbide Spec-Alpha Zwart/Rood | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212X | € 26,- | € 26,- |
1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 100,70 | € 100,70 |
1 | Corsair Builder CX750 Bronze | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.170,96 |
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 14:47 ]