Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb een soort probleem. Mijn laptop had gisteren de Anniversary update automatisch gekregen en gedownload, met wat andere updates, maar wou niet installeren (De andere updates werden wel geïnstalleerd). Vanmorgen probeerde mijn laptop de anniversary update weer te doen, maar kreeg ik deze foutcode: 0x80070057

Ondertussen heb ik de Windows 10 Upgradeassistent gedownload, maar is het veiliger te wachten totdat Windows Update zonder fouten de Anniversary Update installeert, de foutcode te fixen, handmatig via Upgradeassistent te downloaden of de update overslaan? (Ik had gehoord dat sommige mensen wat mankementen hadden maar dat is er altid)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een aantal programma's zijn nog niet helemaal geschikt voor de update. Denk hierbij aan sommige antivirus, maar ook andere programma's kunnen problemen geven. Het is daarom handig om eerst te kijken welke programma's je hebt die mogelijk niet geschikt zijn, naar een update ervan zoeken of een alternatief gebruiken. Je kan ook wachten met de Anniversary update totdat je programma's een update hebben en zo wel geschikt zijn.

Voor de rest bepaal je zelf of je de update wel of niet al wilt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:00:
Een aantal programma's zijn nog niet helemaal geschikt voor de update. Denk hierbij aan sommige antivirus, maar ook andere programma's kunnen problemen geven. Het is daarom handig om eerst te kijken welke programma's je hebt die mogelijk niet geschikt zijn, naar een update ervan zoeken of een alternatief gebruiken. Je kan ook wachten met de Anniversary update totdat je programma's een update hebben en zo wel geschikt zijn.

Voor de rest bepaal je zelf of je de update wel of niet al wilt.
Applicaties is weinig tot geen issue voor mij, maar meer voor de laptop zelf dat hij niet doodgaat. Hij overleefde wel de eerste Windows 10 update en de update naar 1511 (Oftewel de eerste grote update), maar de initiele update via windows update ging fout en ik weet niet of het via Windows 10 Updateassistent net zo veilig gaat

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lees nou nog eens wat ik schrijf. Een programma dat niet werkt met de 1607 build kan al de 'upgrade' doen mislukken. Ga dus onderzoeken waarom je die foutmelding krijgt. En anders wacht je een maand en zie je dan wel weer.

Commandline FTW | Tweakt met mate