Steam Client Paginas werken niet / MS Account Melding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gerbiepiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09-2020
Goeden dag.

Windows 10 heeft hier vannacht geüpdatet naar de nieuwste versie.

Nu alleen het volgende probleem en dat is dat de Profiel Store etc. pagina's niet meer willen laden in Steam. alleen de bibliotheek, ook de in-game browser wilt niet meer werken en geeft alleen ''error'' weer.

Ik heb de windows firewall nagekeken en Steam staat daar geaccepteerd, verder heb ik de Steam html cache map gedeletet en de cookies verwijderd, evenals CCleaner door de pc gehaald.
Compatibiliteit mode naar Windows 7 en lager geprobeerd, en vinkje voor administrator rechten aan gevinkt.

Maar haalt niks uit.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Daarnaast komt er constant een melding boven van Microsoft Account: U moet de instellingen van uw microsoft account aanpassen voor apps op uw andere apparaten om apps te kunnen starten en te blijven werken op dit apparaat.

Dit heb ik allemaal al ingesteld maar hoe kan ik dit pertinent weg klikken?...

Mijn systeem is een upgradede prebuild desktop.

Windows 10
i5 750
8gb ram
1tb hdd
ASUS gtx 560ti
En iets van een Corsair of Coolermaster psu.

[ Voor 6% gewijzigd door gerbiepiep op 11-08-2016 14:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg na een Windows 10 update (Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1607) dezelfde melding en wordt er helemaal gek van (elke minuut een waarschuwing... pfff...)
Ik heb geen idee wat ik moet doen, ik heb geen andere Windows 10 apparaten.
Als ik op de melding klik, kom ik in het instellingen menu met daaroverheen een foutmelding:

"
Er is iets fout gegaan
Er is een probleem opgetreden met je Microsoft-account. Als je dit wilt oplossen, meld je je aan bij account.live.com via een browser.
Dit probleem online oplossen (link)
volgende (knop, die terug leidt naar hetzelfde scherm)
"

De link brengt me naar de startpagina van mijn Microsoft account, waar ik nooit wat mee doe
Wat ik daar moet doen om die foutmelding weg te krijgen weet ik niet.

Als iemand kan helpen zou dat heel fijn zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 11:34 ]