Goeden dag.
Windows 10 heeft hier vannacht geüpdatet naar de nieuwste versie.
Nu alleen het volgende probleem en dat is dat de Profiel Store etc. pagina's niet meer willen laden in Steam. alleen de bibliotheek, ook de in-game browser wilt niet meer werken en geeft alleen ''error'' weer.
Ik heb de windows firewall nagekeken en Steam staat daar geaccepteerd, verder heb ik de Steam html cache map gedeletet en de cookies verwijderd, evenals CCleaner door de pc gehaald.
Compatibiliteit mode naar Windows 7 en lager geprobeerd, en vinkje voor administrator rechten aan gevinkt.
Maar haalt niks uit.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Daarnaast komt er constant een melding boven van Microsoft Account: U moet de instellingen van uw microsoft account aanpassen voor apps op uw andere apparaten om apps te kunnen starten en te blijven werken op dit apparaat.
Dit heb ik allemaal al ingesteld maar hoe kan ik dit pertinent weg klikken?...
Mijn systeem is een upgradede prebuild desktop.
Windows 10
i5 750
8gb ram
1tb hdd
ASUS gtx 560ti
En iets van een Corsair of Coolermaster psu.
Windows 10 heeft hier vannacht geüpdatet naar de nieuwste versie.
Nu alleen het volgende probleem en dat is dat de Profiel Store etc. pagina's niet meer willen laden in Steam. alleen de bibliotheek, ook de in-game browser wilt niet meer werken en geeft alleen ''error'' weer.
Ik heb de windows firewall nagekeken en Steam staat daar geaccepteerd, verder heb ik de Steam html cache map gedeletet en de cookies verwijderd, evenals CCleaner door de pc gehaald.
Compatibiliteit mode naar Windows 7 en lager geprobeerd, en vinkje voor administrator rechten aan gevinkt.
Maar haalt niks uit.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Daarnaast komt er constant een melding boven van Microsoft Account: U moet de instellingen van uw microsoft account aanpassen voor apps op uw andere apparaten om apps te kunnen starten en te blijven werken op dit apparaat.
Dit heb ik allemaal al ingesteld maar hoe kan ik dit pertinent weg klikken?...
Mijn systeem is een upgradede prebuild desktop.
Windows 10
i5 750
8gb ram
1tb hdd
ASUS gtx 560ti
En iets van een Corsair of Coolermaster psu.
[ Voor 6% gewijzigd door gerbiepiep op 11-08-2016 14:13 ]