upgrade gpu

Pagina: 1
Acties:

• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-02 23:21
Ik zoek een?
Nieuwe GPU. Momenteel werk ik met de pricewatch: Powercolor HD7970 3GB GDDR5 , het probleem dat ik bij deze kaart heb is dat deze mijn games (zoals The Witcher) toch niet naar behoren kan afspelen op medium en vooral: énorm veel geluid produceert.

Wat is je budget?
Voor een nieuwe grafische kaart die naar behoren werkt en voornamelijk stil is (liefst NVidia) is het max dat ik wil uitgeven 300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een NVidia kaart deze keer. Ik ben erg teleur gesteld geweest door de AMD kaart. Zelf dacht ik aan de volgende nieuwe kaarten: pricewatch: EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB of pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G .

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Intel Core i5 2400 Tray en 8 gb RAM. Ik gebruik als behuizing de pricewatch: BitFenix Prodigy Zwart , misschien moet ik die ook eens gaan vervangen door een stillere behuizing? Ik kan hier dan ook spijtig genoeg enkel de stock cooler gebruiken voor de CPU, wat ook wat geluid kan produceren

Alvast bedankt voor jullie reacties en adviezen.

Verwijderd

The Witcher is enorm gpu bound. Met een GTX 1060 ga je er erg veel op vooruit http://www.techspot.com/r...force-gtx-1060/page2.html, bijna 2x zo snel als je huidige kaart welke redelijk vergelijkbaar is met een R9 380.

• aRegularUser
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:12:
The Witcher is enorm gpu bound. Met een GTX 1060 ga je er erg veel op vooruit http://www.techspot.com/r...force-gtx-1060/page2.html, bijna 2x zo snel als je huidige kaart welke redelijk vergelijkbaar is met een R9 380.
Bedankt voor je reactie. Ik kan natuurlijk ook opteren voor een andere cooler, misschien dat de prestaties dan ook gaan verbeteren :) hij moet gewoon vooral stiller worden

Verwijderd

Van een ander koeler op de gpu gaan de prestaties iig niet omhoog.

In de Prodigy kan je stillere casefans zetten en op de cpu past gewoon een towerkoeler.

• aRegularUser
Bedankt voor de reactie! ik denk dat ik indd maar eens voor die 1060 ga kijken :)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:43
Neem in ieder geval geen reffrence design(1 kleine fan design). Want dit maken ook meer herrie als nodig is.

ACB2401 bedoelt natuurlijk te zeggen dat op stock de prestaties niet omhoog gaan. Maar geeft je 9/10 keer meer ruimte om er een OC op te gooien. Wat wel de prestaties kan verbeteren.
Pagina: 1