• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05-2023
Beste Tweakers

Ik ben op zoek naar een kwalitatieve, draagbare speaker voor één ruimte met muziek te kunnen vullen. Aangezien hij in het zicht gaat staan speelt naast het geluid ook het design van de speaker een rol. Ik ben altijd fan geweest van Bose en van Marshall, dus heb ik daar ook eerst gezocht. Ik luister tijdens het werken veel naar de radio en daarnaast naar reggae en modernere muziek.

Ik ben een keuze aan het maken tussen deze speakers:

pricewatch: Bose SoundLink Mini Bluetooth Speaker II Zwart
pricewatch: Sonos Play:1 Zwart
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch - Marshall Killburn
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch - Marshall Stockwell

Het feit dat de bose en de marshall een batterij hebben vind ik daar toch wel een pluspunt, aangezien ik ze dan ook eens kan meenemen in de tuin etc. Daarnaast vind ik bluetooth ook een enorm voordeel aan een draagbare speaker. Bij sonos is dit laatste op te lossen door een kleine bluetooth receiver, maar is de kwaliteit dan nog wel even goed?

Alvast bedankt voor jullie advies!!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:55

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies dus verhuizing naar CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Kijk eens naar een libratone https://www.libratone.com/nl/products/zipp-speakers/
Zien er goed uit en klinkt goed

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:18

DjVe

Hatsaflats!

Teufel Boomster is naar mijn idee de best klinkende speaker in dit segment. Wel iets duurder, maar Teufel heeft altijd kortingscodes waarmee je 15% korting kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.teufelaudio.nl/bluetooth/bamster-pro-p16029.html
Gisteren in de store in Amsterdam geluisterd.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wil je Sonos voorzien van een bluetooth module? Naar mijn idee zou dit alleen kunnen als de speaker een audio-in heeft, iets wat de Play1 niet heeft.

Luisterend naar je wensen, zou ik ook gaan voor de Teufel Boomster. Fantastische speaker, draagbaar en makkelijk 6 uur speelplezier op de accu. (ter info, hebben beiden hier thuis staan). Een Libratone klinkt ook erg lekker, maar ik vond dat de laagweergave een stuk minder is, dan die van de Teufel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aRegularUser
Persoonlijk heb ik nog nooit van het merk Teufel gehoord. Ik vind het design iets minder, maar als jullie allemaal het geluid zo goed vinden dan kijk ik er eens naar! wat denken jullie van de pricewatch: Fresh 'n Rebel Noonday M Zwart ? Want die valt van prijs natuurlijk een stuk beter mee :) En de Marshall zouden jullie zeker niet nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
Lees even mee.

Ik ben ook opzoek maar een Bluetooth speaker en heb de teufel Bamster pro en Rockstar xs gezien. Er zit 30 euro verschil tussen, is dit goed te horen? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
Kijk anders even op dit YouTube kanaal: YouTube: JBL Charge 3 vs UE Megaboom - indoor soundcheck

Hij heeft vergelijkingsmateriaal tussen bijna alle draagbare speakers. Je zult horen dat JBL vaak goed klinkt, die kun je dus ook op je lijst zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Laatst had een kameraad tijdens het klussen een Stereoboomm 700 mee:
pricewatch: Stereoboomm 700
Daar kwam voor zo'n klein apparaat best een leuk geluid uit. Voor echt kamervullend wellicht toch wat te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
YouTube: Mysterious new prototype speaker - unboxing & first impressions

Hier een review van de nieuwe teufel bamster pro.
Deze man reviewd haast alle speakers.

Heb het idee dat hij vaak vergelijkt met de jbl charge 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aRegularUser
Bedankt voor jullie reacties! Zonder deze had ik denk ik voor de Bose Soundlink Mini 2 gegaan. Ik denk dat ikzelf ook eens ga kijken naar die Teufel Boomster, eens in het echt de klanken gaan waarnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-10 10:09
NL_Scratch schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:26:
Lees even mee.

Ik ben ook opzoek maar een Bluetooth speaker en heb de teufel Bamster pro en Rockstar xs gezien. Er zit 30 euro verschil tussen, is dit goed te horen? Iemand ervaringen?
Rockster XS is meer een "on the road", wat robuster wat steviger. Ideaal voor park/strand/voetbalkleedkamer.
Bamster Pro is meer een speaker voor in een studeerkamer/hotel kamer/.

De Pro heeft ook 2 subwoofertjes op de achterkant zitten en is ook open op de achterkant.
De Pro klinkt wat ruimtelijker.

De XS Heeft daarnaast ook nog een koppelmodus naar een 2e XS zo kun je hem als stereo koppelen.

Afhankelijk van waar je hem voor gaat gebruiken kun je daar het verschil mee maken.

Ben benieuwd welke je kiest, laat me het graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Vind zelf dat de JBL Xtreme erg mooi geluid produceert, maar weet niet hoe het vergelijkt met de Teufel en Rockstar. Ben ook fan van het design van de JBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aRegularUser
Na lang nadenken en luisteren in de winkels ben ik toch eerder overtuigd geraakt van een vast systeem waarbij het geluid beter over komt. Omdat ik de prijs nog wil drukken en bluetooth wil denk ik aan de pricewatch: Bose SoundTouch 20 Series III Zwart en de pricewatch: LG H7 ! LG is wel interessant vanwege de prijs :) dan kan ik evt nog een tweede kleinere bijkopen en koppelen.
Pagina: 1