Sansa View

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• BigBear48
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 14:28
Mijn vraag
...
Goedendag,

Ik heb een Sansa View mp3 speler waar ik al jaren albums op wil zetten zoals ik dat wil. Maar, geen complete albums maar nummers van albums van dezelfde artiest.

Bijvoorbeeld: Ik ben fan van R.E.M. en wil van het album Monster twee nummers hebben en van het album UP drie nummers enz. Als ik dit doe krijg ik de nummers er wel op maar niet in de map R.E.M. Ze staan dus los op de mp3 speler en ik moet ze dus apart afspelen. Alleen 'alles afspelen' geeft wel het resultaat maar dan pakt hij ook nummers van andere artiesten. Ik wil dus zelf kiezen welke artiest ik op dat moment wil beluisteren.

Even anders gezegd. De Sansa View stelt zelf in van welk album je nummers op de mp3 speler zet. Dat wil ik dus niet.

Als ik een map van Q 65 maak en daar gedownloade nummers van Q65 in zet staan ze allemaal los van elkaar, behalve degenen die van hetzelfde album komen, en niet in de map Q65.

Ik heb al contact gehad met Sandisk maar die verwijzen mij naar een afspeellijst maar dat blijft dan hetzelfde resultaat geven. Die weten het dus ook niet.

Hopelijk zijn er Tweakers die mij op weg kunnen helpen.

Beste antwoord (via BigBear48 op 11-08-2016 18:48)

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Probeer anders 1 van de tig vergelijkbare tooltjes als je even zoekt op Google ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Alle reacties

• Breezers
Ik neem aan dat de album informatie in de MP3 tag (metadata) zit van het bestand, dus als jij die informatie verwijdert/aanpast van de tag, dan zou dit toch goed moeten komen ?

http://www.mp3tag.de/en/

[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 11-08-2016 12:51 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat was ook mijn eerste gedachte. Alles valt of staat bij het goed taggen van je muziekverzameling.

• BigBear48
Beste Breezers en D vd V,

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties.

Ik heb zelf nooit aan taggen gedacht! Dus dat moet de oplossing zijn?

Ga het morgen eens proberen en laat ik nog van mij horen.

Voor nu zeer hartelijk dank!

• BigBear48
Heb MP3 tag gedownload en geinstalleerd. Ben een tijdje bezig geweest maar het lukt mij niet om de nummers in mP3 tag te krijgen.

Ik heb een map op het bureaublad gezet met een aantal nummers van verschillende cd's maar ik kan met geen mogelijkheid deze map invoeren.

Wat doe ik verkeerd? Ik werk met Windows 7.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Probeer anders 1 van de tig vergelijkbare tooltjes als je even zoekt op Google ?

• BigBear48
Ga ik doen.

• BigBear48
Ik heb een ander MP3 tag programma gedownload en geinstalleerd en het lukt nu wel.

Hartelijk dank voor het meedenken. Ik heb voorlopig weer wat te doen om mee te nemen op vakantie.

Groet,

Jasper
Pagina: 1