Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC icm GTX 980

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-11 09:49
Beste mede Tweakers,

Een maat van mij verzocht mij zijn desktop in elkaar te zetten, het enige wat hij heeft liggen is een MSI GTX 980 4G. Best een goede start, nietwaar? :Y)

Zijn budget is echt niet erg hoog. Hij wilt graag gamen, daar zal de desktop bijna alleen maar voor gebruikt worden. Ik begreep dat het budget tussen de 250 en 350 euro is. Dit is best wel een uitdaging voor mij en daarom wend ik mij graag tot jullie om mee na te denken. En dan moet er ook nog een monitor bij uiteraard, maar dat is voor latere zorg.

Ik heb al wat afgezocht op V&A maar ik vind het nog steeds te lastig.

Zie graag jullie mening :9

Eeuwige dankbaarheid is vanzelfsprekend _/-\o_ :9~

Alle reacties

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Gaat denk ik heel lastig worden meeste pc's met geschikte onderdelen zit gelijk een gpu bij maarja die heb je niet nodig en denk niet dat veel die eruit gaan halen om een lichtere prijs te krijgen.

Even rondgeken voor pc's tussen die 400-500 euro kom ik bij deze V&A aangeboden: Intel Core i5-3570K 3.4 GHz Systeem + Beeldscherm Ik weet niet of de verkoper hem zonder gpu weg wil doen maar dan zou je even moet informeren

• dhelios
Thanks, heb hem zojuist een berichtje gestuurd.

Alhoewel monitor van latere zorg is. Ik vraag mij meer af of ik iets kan bouwen voor 350 euro max?

[ Voor 1% gewijzigd door dhelios op 11-08-2016 11:26 . Reden: typo ]

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
dhelios schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:26:
Thanks, heb hem zojuist een berichtje gestuurd.

Alhoewel monitor van latere zorg is. Ik vraag mij meer af of ik iets kan bouwen voor 350 euro max?
Misschien als je alles lost op v&a koopt. Nieuw gaan het hem niet worden.

Complete pc's zijn meestal goedkoper

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelvD op 11-08-2016 11:44 ]

• dhelios
Is in principe geen probleem om alles via V&A los aan te schaffen. Zit alleen te tobben met gebruikte CPU's die los zijn. Is dat verstandig?

Verwijderd

Cpu's maak ik mij altijd het minst druk om als ik die gebruikt koop. De kans dat die defect zijn is heel erg klein.
Met bijvoorbeeld V&A aangeboden: I5 2500 8GB 1333 B75 pro 3-m upgradesetje + pricewatch: Kingston SSDNow UV400 240GB + pricewatch: Cooler Master N200 Closed + pricewatch: Corsair CX450M heb je voor iets meer dan €300,- een set wat icm een GTX 980 nog heel aardig presteert.
Pagina: 1