Toon posts:

2 geforces + cpu kaduk :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vriendje en ik hebben beiden een geforce, hij eentje van asus, een 64 mb, en ik een creative 256 pro...
Eerst begon zijn fannetje raar te doen, nadat ie hem had schoongemaakt meerder malen maakte die vrijwel geen geluid meer, nu begint ineens mijn geforce te kloten, tenminste het fannetje dan, ik vind dit wel erg toevallig, aangezien ik nooit last heb gehad met iets dergelijks en sinds we geforces hebben ineens allebei :?
Ik moet hem gewoon ff schoonmaken en dan maar hopen dat ie het weer normaal doet...
Iemand die hier ervaring mee heeft :?

Nog iets vaags, vriendje zette zijn compu eergisteren aan, en er kwam een melding van hardware abnormally, en daarbij de cpu temp gegeven, de temp was eerst 31 graden en later 25 graden...
Cpu stuk of wat :? Het is een pentium 650 mhz...

Werkelijk waar ik heb dergelijke dingen nooit meegemaakt (jah een keer een monitor opgeblazen toen ik 9 was...) en nu ineens gaat alles raar doen :?
En dan maar zeggen dat compaq slecht is maar daar had ik nooit probs mee :D

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op woensdag 27 juni 2001 11:27 schreef Llewella het volgende:
Eerst begon zijn fannetje raar te doen, nadat ie hem had schoongemaakt meerder malen maakte die vrijwel geen geluid meer, nu begint ineens mijn geforce te kloten, tenminste het fannetje dan, ik vind dit wel erg toevallig, aangezien ik nooit last heb gehad met iets dergelijks en sinds we geforces hebben ineens allebei :?
Ik moet hem gewoon ff schoonmaken en dan maar hopen dat ie het weer normaal doet...
Iemand die hier ervaring mee heeft :?
Bij iedereen gaat wel eens iets stuk. Mijn GeForce fan hield het ook na maand of 15 voor gezien. Gewoon Creative opbellen, die sturen je gratis een nieuwe (ook buiten garantieperiode).

Dat jullie toevallig tegelijk last hebben: misschien zijn de fans even oud of hebben ze al even lang gedraaid, het zijn niet echt high-tech fans en na een gezette tijd houden ze het gewoon voor gezien.
Nog iets vaags, vriendje zette zijn compu eergisteren aan, en er kwam een melding van hardware abnormally, en daarbij de cpu temp gegeven, de temp was eerst 31 graden en later 25 graden...
Cpu stuk of wat :? Het is een pentium 650 mhz...
Heb ik ook wel eens gezien bij iemand, CPU was toen niet stuk. Keer uitzetten en weer aanzetten en hij werkte weer. Temp van 31 graden is prima, 25 is helemaal perfect.
Werkelijk waar ik heb dergelijke dingen nooit meegemaakt (jah een keer een monitor opgeblazen toen ik 9 was...) en nu ineens gaat alles raar doen :?
Iedereen heeft wel eens trubbels, ook jij. Niks bijzonders.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

koop voor alle twee een goed koelertje erbij en dan kun je weer vooruit :)