mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Hoort hier niet echt thuis denk ik.
origineel was te groot.
orgineel komt overigens van http://www.joecartoon.com
het is van de hilarische kikker in de food-processor
Verwijderd
Met animation shop ( onderdeel van paint shop pro ) kun je avi's en mpg's openen en dan opslaan als animated gifBestaat er een "MPG/AVI to GIF" programma ofzo?
en nog een filmpje
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/ravensiggie.gif
Ik had deze laatst als icoon maar scheen iets te groot te zijn....
<------
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
There is no art to find the minds construction in the face
met macromedia fireworks gedaan en de frames uit de mpeg film gehaald en natuurlijk een zooi gedropped om de grootte goed te krijgen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Het is de geanimeerde versie toch? Die is knap gemaakt... Maar het echt is nog cooler
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
en trouwens Animated GIF's = Spielerij, maar kan idd ook eventueel naar "Graphics" ofzo..
gewoon de frames uit een mpeg gehaald en met macromedia fireworks in volgorde gezet en verkleind door het bijvoorbeeld naar 32 kleuren te zetten.
was wel een half uurtje werk maar ik vond het wel goed gelukt voor een eerste keer
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
(ik heb die TF-movie ook ergens op CD
of wil je hem zonder zonnebril?
This too shall pass
http://www.geocities.com/tokyo/dojo/1520/mai_bounce.gif
tijd voor een nieuw icon!Op woensdag 27 juni 2001 13:08 schreef BdR het volgende:
hahaha.. check DIT uit:
http://www.geocities.com/tokyo/dojo/1520/mai_bounce.gif
This too shall pass

Verwijderd
Das toch van tekken (1, 2 of 3) ?Op woensdag 27 juni 2001 12:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Deze is echt cool.
[afbeelding]
Het is de geanimeerde versie toch? Die is knap gemaakt... Maar het echt is nog cooler
Jup, LawOp woensdag 27 juni 2001 13:17 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Das toch van tekken (1, 2 of 3) ?
idd formaat en grootte qua kbIk heb er wel een paar zelf gemaakt, maar niet als icon... zijn ook niet goede formaat nog
350 kb per gifje is nogal groot
maarreh zo ziet de normale grootte eruit
van zo'n plaatje
Verwijderd
Ja doe maar slim hoor... Ik geef de hint jij doet de finishing touch... pppffffffff.....Op woensdag 27 juni 2001 13:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Jup, Law.
Ja... die pas ik binnenkort misschien nog wel aan tot mijn icon, maar dan ga ik hem wel even wat groter maken... wat zoomen ofzo, die 2 grijze randen van de spiegel waar ze inkijkt weghalen en frames verwijderen...Op woensdag 27 juni 2001 14:54 schreef knightofn1 het volgende:
[..]
idd formaat en grootte qua kb
350 kb per gifje is nogal groot
maarreh zo ziet de normale grootte eruit
van zo'n plaatje
[afbeelding]
Ik dacht dat dat het Bruce Lee filmpje was wat laatst voorbij kwam. Bruce Lee, maar dan geanimeerd (en perfect ook!)Op woensdag 27 juni 2001 13:17 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Das toch van tekken (1, 2 of 3) ?
Verwijderd
yup geanimeerde versie van bruce lee in game of dead met zijn nunchuckckuOp woensdag 27 juni 2001 12:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Deze is echt cool.
[afbeelding]
in flash, Gif Movie gear, en Ulead Gif animator
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
138k is ook lekker sociaalOp woensdag 27 juni 2001 19:57 schreef -SK- het volgende:
[..]
yup geanimeerde versie van bruce lee in game of dead met zijn nunchuckcku
en het is nunchacku
???Op woensdag 27 juni 2001 20:00 schreef W-SurFeR het volgende:
<- geanimeerd!!!
This too shall pass
Doe ik hem op slot want echt webdesign is dit ook niet
Dit topic is gesloten.
![]()